Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان کهنوج از بازداشت عامل انتشار کلیپ غیر واقع در این شهرستان خبر داد و گفت: این فیلم مربوط به درگیری مسلحانه ماموران (ضابط قضایی) با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر بوده است. نیروی انتظامی

وحدت عیدی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تکذیب انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر انتقال راحت مواد مخدر در سطح شهر کهنوج، افزود: پس از انتشار این کلیپ در فضای مجازی بلافاصله عامل تصویر برداری که اقدام به صدا گذاری و بیان مطالبی خلاف واقع مبنی بر آزاد بودن حضور اشرار مسلح در سطح شهر و تلاش در جهت عادی جلوه نشان دادن این امر نموده بود، توسط پلیس فتا شهرستان کهنوج، شناسایی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهنوج

وی ادامه داد: متهم پس از بازجویی های نخستین به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب از طریق سامانه های رایانه ای تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در حال حاضر با قرار مناسب روانه زندان شده است.
فرماندار کهنوج گفت: طی هماهنگی ماموران با مقام قضایی در زمینه ضربه به یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر، دستورات لازم در این رابطه صادر و بلافاصله اقدامات اطلاعاتی در راستای ضربه به این باند در دستور کار قرار گرفت.

قاچاق

وی افزود: پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه و با شلیک تیر از سوی ماموران، خودروی (پراید سفید) حامل 220 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، متوقف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز بازداشت شد.
عیدی اظهار داشت: پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات و در هنگامی که ماموران در حال جابجایی مواد مکشوفه از خودروی قاچاقچیان به خودروی سازمانی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج بودند، متاسفانه فرد ذکر شده، اقدام به فیلم برداری به صورت مخفیانه از این عملیات کرده و در سطح گسترده ای در فضای مجازی منتشر می کند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص منطقه و الزامات مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران اقدام به استفاده از البسه بومی منطقه یعنی لباس بلوچی نموده بودند که متاسفانه برخی با مشاهده این فیلم به اشتباه این افراد را قاچاقچی مسلح مواد مخدر پنداشته بودند.
مرکز شهرستان کهنوج در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر گفت :‌مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کاشمر در حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری سایپا ۱۴۱ مشکوک شدند و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد:  مأموران پس از بازرسی دقیق خودرو موفق شدند ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک  رال که در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.   وی بیان کرد: دو  متهم در این رابطه دستگیر و به  مراجع قضائی تحویل  شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر