Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:43:18 GMT

حمله به یک میدان نفتی در لیبی و بریده شدن سر دو تن

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۵۷۳

یک منبع امنیتی در لیبی از کشته شدن دو تن و ربوده شدن شش تن دیگر در حمله مسلحانه به یک میدان نفتی در جنوب غرب این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع امنیتی در لیبی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که طبق اطلاعات اولیه در نتیجه حمله مسلحانه به  میدان نفتی "زلة" وابسته به شرکت "الزویتینة" واقع در جنوب غرب لیبی دو تن با بریده شدن سرشان کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حمله تروریستی که دروازه میدان نفتی زلة را هدف قرار داد، شش تن نیز ربوده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- سه موشک روسی روز چهارشنبه به یک ساختمان مسکونی هشت طبقه در مرکز شهر چرنیهیف در شمال اوکراین اصابت کرد و اصابت کرد و حداقل ۱۳ نفر کشته شدند.

به گزارش فرارو، سرویس‌های اورژانس اوکراین اعلام کردند که دست کم ۶۱ نفر از جمله دو کودک در حمله صبحگاهی زخمی شدند. چرنیهیف در حدود ۱۵۰ کیلومتری (۹۰ مایلی) شمال کی‌یف، پایتخت اوکراین در نزدیکی مرز روسیه و بلاروس قرار دارد و جمعیتی در حدود ۲۵۰۰۰۰ نفر دارد.

آخرین بمباران روسیه در حالی رخ داد که جنگ به سومین سال خود کشیده شده و به نقطه حساسی نزدیک شده است.

در طول ماه‌های زمستان، روسیه هیچ پیشروی چشمگیری در طول ۱۰۰۰ کیلومتر (۶۲۰ مایل) خط مقدم نداشت و در عوض بر جنگ فرسایشی تمرکز کرد. تحلیلگران نظامی می‌گویند، با این حال، کمبود مهمات توپخانه، نیرو‌ها و خودرو‌های زرهی اوکراین به روس‌ها این امکان را داده است که به تدریج به جلو حرکت کنند.

یک عنصر حیاتی برای اوکراین، تعلیق موافقت واشنگتن برای بسته کمکی است که شامل حدود ۶۰ میلیارد دلار برای اوکراین است. مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان، یکشنبه گفت که تلاش خواهد کرد این بسته را در این هفته به جلو ببرد.

به گفته مؤسسه مطالعات جنگ، یک اندیشکده مستقر در واشنگتن، نیاز اوکراین اکنون شدید است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین از کشور‌های غربی خواسته است تا سیستم‌های دفاع هوایی بیشتری را برای کشورش فراهم کنند. او درباره حمله چرنیهیف گفت: اگر اوکراین تجهیزات دفاع هوایی کافی دریافت می‌کرد و عزم جهان برای مقابله با روسیه نیز کافی بود، این اتفاق نمی‌افتاد.

دیگر خبرها

  • ببینید | بازداشت عامل حمله امنیتی به سفارت ایران در پاریس
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • سر بریده اسب در رختخواب صهیونیسم
  • جروزالم پست: اکثر اسراییلی ها مخالف حمله به ایران هستند
  • برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟