Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا هنگام پور دبیر هیات بسکتبال استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: تیم پاس بندرلنگه با کسب عنوان چهارمی به کار خود در مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور پایان داد.
رضا هنگام پور افزود: مرحله پایانی این رقابت‌ها در تهران برگزار شد که تیم پاس ابتدا در بازی مرحله نیمه نهایی ۷۸ بر ۶۱ نتیجه را به تیم نامی نو اصفهان واگذار کرد و از راهیابی به مسابقه فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر هیات بسکتبال استان گفت: بسکتبالیست‌های پاس در بازی رده بندی هم با نتیجه ۶۸ بر ۵۶ مغلوب تیم مهرام نوین شهر قدس شدند و به مقام چهارم بسنده کردند.
رضا هنگام پور افزود: در مسابقه فینال نیز تیم مهرام زیتون تهران ۸۴ بر ۵۶ تیم نامی نو اصفهان را مغلوب کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
انتهای پیام/ب

نتایج مرحله پایانی مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت

 در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال