Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:33:18 GMT

آغاز اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۱۵۸

آغاز اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان

اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان از سی و یکم اردیبهشت ماه در سایت آزادی برگزار خواهد شد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان از روز سی و یکم اردیبهشت ماه در سایت آزادی آغاز و تا ١٥ خردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر و نیلوفر علیپور در بخش بانوان و صادق اشرفی، امین پیرعلی، محمدصادق کبودانی، رضا شبانی و میلاد وزیری در بخش مردان، کمانداران دعوت شده در بخش ریکرو هستند.

کیارش فرزان، محمدصالح پالیزبان در بخش مردان و بهاره رضایی و سوگند حداد در بخش بانوان نفرات دعوت شده برای اردوی کامپوند دانشجویان هستند.

تیم ریکرو خود را برای مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در هلند آماده می‌کند و تیم کامپوند دانشجویان نیز قرار است در یونیورسیاد 2019 ایتالیا شرکت کند.

به گفته امید نجاری سرپرست تیم‌های ملی تیراندازی با کمان، از بین ٥ کماندار دعوت شده در اردوی مردان ریکرو، پس از رکوردگیری‌ها و برگزاری انتخابی که توسط سرمربی تیم در اردو اعلام می‌شود، سه نفر برتر راهی هلند خواهند شد.

نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های کاراته و تیراندازی با کمان

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد

حکمت اله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پذیرش نخستین اردوی دوستی با عنوان " هم صدا در دادرس" در شهر زنجان آغاز شده که این برنامه کشوری با حضور ۴۰۰ مربی و داور زن و مرد طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) از سراسر استان‌های کشور در ۲ دوره انجام می شود.

وی تاکید کرد: اولین دوره با حضور ۲۰۰ مربی و داور خانم و از امروز یکم اردیبهشت آغاز شد و تا پنجم همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین مرحله نیز از پنجم تا ۹ اردیبهشت ماه با حضور ۲۰۰ مربی و داور آقا برگزار خواهد شد.
هاشمی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانش آموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مدرسان مربیان و داوران، ارتقای دانش و به روز رسانی اطلاعات است.

وی، موضوع آموزشی این اردوها را مهارت های داوری، تجربه آموزش، کارگاه های کار با دانش آموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، حمل مصدوم و پناهگیری را از مباحث اصلی این دوره برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت : در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • آغاز سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد