Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران نوشت:پرونده مرد شروری که با ورود به خانه‌ها 20 کودک و زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به اتهام مفسد فی‌الارض به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

به گزارش شریان نیوز، رسیدگی به این پرونده از 7 دی سال گذشته و با شکایت مرد جوانی به کلانتری 130 نازی‌آباد آغاز شد. در نخستین تحقیقات مرد جوان گفت: من و همسرم مثل همیشه به محل کار رفته بودیم و دختر 8 ساله‌ام در خانه تنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان نبود ما مرد ناشناسی زنگ خانه را به صدا درآورده و مدعی شده پولی را که از من قرض گرفته بود پس آورده و با این بهانه از دخترم خواسته در خانه را برایش باز کند تا هم پول را تحویل بگیرد و هم رسیدی برای تحویل پول از او بگیرد. دختر 8 ساله‌ام هم بی‌خبر از همه جا در را برای او باز می‌کند. اما مرد جوان پس از ورود به خانه او را مورد آزار و اذیت قرار داده و علاوه بر آن مقداری پول نیز از خانه به سرقت برده است.

با شکایت مرد جوان، بلافاصله به دستور بازپرس جنایی تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در ادامه شکایت‌های مشابه دیگری نیز به دست پلیس رسید. در نهایت پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته خانه‌هایی که فرزندان آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند و چهره‌نگاری متهم و تطبیق چهره به‌دست آمده با آلبوم متهمان اداره آگاهی، موفق به شناسایی متهم شدند.

امیر مرد 32 ساله ساعت 10 شب چهارشنبه 12 دی در مخفیگاهش بازداشت شد.متهم 32 ساله در تحقیقات به آزار و اذیت 20 پسر و دختر و زن اعتراف کرد و در رابطه با شگردش گفت: زنگ خانه‌ها را می‌زدم و اگر بچه‌ها آیفون را جواب می‌دادند از آنها سراغ خانواده‌شان را می‌گرفتم، وقتی می‌گفتند که در خانه تنها هستند به بهانه اینکه برای پدرشان پول آورده‌ام از آنها می‌خواستم در را برایم باز کنند تا پول را تحویلشان دهم.وقتی وارد خانه می‌شدم، با تهدید چاقو دست و پای آنها را با طناب یا روسری داخل خانه می‌بستم و در اتاق خواب یا حمام زندانی‌شان می‌کردم. و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد از آن پول و طلاها را سرقت می‌کردم. در روز زنگ صدها خانه را می‌زدم تا یک بچه تنها در خانه پیدا کنم.
وی درباره انگیزه خود از این جنایت‌های سیاه گفت: 15 سالم بود که به خاطر شکستن شیشه یک خانه به کانون اصلاح و تربیت رفتم. آخرین بار هم سه ماه قبل از زندان آزاد شدم. من معتادم و شیشه می‌کشم هر بار که شیشه می‌کشیدم صدای یک نفر را می‌شنیدم که به من می‌گفت بروم دزدی.

با اعتراف امیر، تحقیقات ادامه یافت و درنهایت 20 شاکی این پرونده شناسایی شدند. از آنجایی که طبق تحقیقات صورت گرفته و اظهارات متهم، تعداد قربانیان او بیش از 20 نفر بودند اما خانواده‌های دیگری شکایت نکرده بودند، بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران به خاطر تعدد جرایم متهم، کیفرخواست امیر را به اتهام مفسد فی‌الارض صادر کرد. پرونده متهم با اتهام افساد فی‌الارض به دادگاه انقلاب ارجاع شد. اما از جنبه آدم‌ربایی، سرقت و ضرب و جرح پرونده در شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران در حال رسیدگی است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان فرمانده انتظامی استان از رهایی دو گروگان ۳۰ ساله در عملیات مقتدرانه پلیس شهرستان شاهرود خبر داد .

سردار " جلیل موقوفه ئی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان شاهرود ، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند .

وی در ادامه بیان کرد در بررسیهای به عمل آمده مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور ، که دارای سوابق کیفری متعدد بوده اقدام به ربایش دو جوان ۳۰ ساله نموده و از محل متواری شده بود که در این راستا کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و توانستند مخفیگاه آدم ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند علاوه بر رهایی گروگانها به صورت صحیح و سالم ، متهم را که قصد متواری شدن داشت دستگیر کنند .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان ها داشته ، نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است .

فرمانده انتظامی استان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تاکید کرد : پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888965

دیگر خبرها

  • کودکان قربانیان قلدری اینترنتی
  • اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!
  • انگشت اتهام روسیه در حمله تروریستی اخیر به سوی اوکراین
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت