Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در پايان روز نخست ليگ سري آ ترکيه ، تيم کشورمان 4 فيناليست داشت؛ کاتاي تيمي بانوان و نماينده وزن منهاي 84 کيلوگرم هم به ديدار رده بندي راه يافتند.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون کاراته، در اولين روز از دومين مرحله ليگ سري آ که در شهر استانبول ترکيه با حضور 1813 کاراته کا از 102 کشور برگزار شد، طراوت خاکسار در وزن منهاي 55 کيلوگرم، کاتاي تيمي بانوان با ترکيب پريسا رحماني، مائده نصيري پي و مهري يزداني، مهدي قراري زاده در وزن منهاي 84 کيلوگرم و صالح اباذري در وزن به اضافه 84 کيلوگرم فيناليست شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدي خدابخشي در وزن منهاي 84 کيلوگرم و ديگر تيم کاتاي بانوان با ترکيب مظفري نژاد، حسيني نصب و صادقي به ديدار رده بندي راه يافتند.
رقابتهاي فينال و رده بندي روز يکشنبه برگزار خواهد شد.
نتايج کسب شده امروز به ترتيب ذيل است:
در وزن 84- كيلوگرم، مهدي قراري زاده 4 بر 3 ميشل دورهام از استراليا را مغلوب کرد. در ادامه يک بر صفر بر دانيل ديانتته از بلژيک غلبه کرد. در بازي سوم 2 بر صفر مارسل بائن از آلمان را شکست داد.
او در بازي چهارم 2 بر يک از سد صمد گوک از ترکيه گذشت. سپس 5 بر صفر ايوان وسيچ از کرواسي را برد و سپس 3 بر2 آلوين کارال از کوزوو را شکست داد.
قراري زاده در نيمه نهايي پس از تساوي صفر بر صفر مقابل آنتون ايساکائو از بلاروس در هانتي برنده ميدان شد و به فينال راه يافت.
در همين وزن، مهدي خدابخشي ابتدا با نتيجه 9 بر صفر از سد رسپ گز از ترکيه گذشت. سپس 6 بر صفر مقابل خاوير دلستال از اسپانيا پيروز شد. در مبارزه سوم 4 بر يک محمد الکتبي از مصر را مغلوب کرد. درادامه 8 بر صفر جولين شين از سوئيس را شکست داد.
در بازي پنجم 3 بر 2 آلوين کارال از کوزوو را برد.
او در ادامه 9 بر يک مقابل برات جاکوپي از مقدونيه به برتري رسيد. سپس 2 بر يک وي وو چون از چين تايپه را برد و به نيمه نهايي رسيد.
خدابخشي در نيمه نهايي 2 بر صفر مقابل اوگور آکتاش از ترکيه نتيجه را واگذار کرد و به ديدار رده بندي راه يافت.
ذبيح الله پورشيب ديگر نماينده اين وزن، در اولين مبارزه 5 بر يک سهيل مستاري از مراکش را برد. در بازي دوم 4 بر 2 نيکولا مالويچ از مونته نگرو را شکست داد. در سومين بازي 9 بر يک تورگوت حسنوف از آذربايجان را از پيش رو برداشت.
او در مبارزه چهارم 4 بر 2 نتيجه را به دنيس دنيسنکو از روسيه واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.
در وزن 84+ کيلوگرم، صالح اباذري در اولين ديدار خود 2 بر صفر آنجلا وسيچ از کرواسي را شکست داد. در بازي دوم 3 بر صفر بوگدان تريکوز از صربستان را برد. سپس يک بر صفر از سد سيمونه مارينو از ايتاليا گذشت.
در ادامه صالح اباذري 3 بر صفرصادق سنچولي از ايران را مغلوب کرد. در پنجمين مبارزه 3 بر صفر الکساندر کولوکوف از روسيه را شکست داد و در نيمه نهايي با نتيجه 7 بر صفر بر ايمان سنچولي از ايرلند شمالي غلبه کرد و به ديدار فينال راه يافت و روز يکشنبه به مصاف گوگيتا آرکانيا از گرجستان مي رود.
در همين وزن، سجاد گنج زاده پس از تساوي 3 بر 3 در اولين بازي اش مقابل ردا الاسمر از مراکش به دليل هانسوکو شدن حريف برنده تاتامي شد.
او در بازي دوم يک بر صفر آندرس اوزروس از لتوني را برد و در سومين ديدار مقابل ايمان سنچولي از ايرلند شمالي 5 بر 3 نتيجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.
در وزن 55- کيلوگرم، طراوت خاکسار ابتدا مقابل سيمونا زابورسکا از مقدونيه بعد از تساوي صفر بر صفر در هانتي برنده شد. سپس گلميرا اوسانوآ از قزاقستان را 4 بر يک برد. در ادامه با نتيجه 4 بر صفر لائورن فورباتو فرانسوي را از پيش رو برداشت.
در مبارزه چهارم 5 بر صفر شيوري ناکاموراي ژاپني را مغلوب کرد و در دور پنجم 3 بر صفر از سد الساندرا حسني از کرواسي گذشت.
خاکسار در نيمه نهايي 9 بر 4 جانا بيتس آلماني دارنده نقره و برنز جهان را شکست داد و فيناليست شد.
او روز يکشنبه براي کسب مدال طلا به مصاف ژو ون از چين تايپه خواهد رفت.
در همين وزن فاطمه چالاکي دور اول 3 بر صفر مايري کرين ايرلندي را برد. سپس با همين نتيجه از سد سنزيا بوروگنري از ايتاليا گذشت. او در سومين ديدار پس از تساوي يک بر يک مقابل تي تانگ دين ويتنامي با قانون سنشو برنده شد و به دور چهارم رفت. در بازي چهارم با نتيجه 3 بر صفر بر سوينچ راخيموآ از ازبکستان غلبه کرد. در ادامه 4 بر صفر نتيجه را به جانا بيتس آلماني واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.
در کاتاي تيمي بانوان، تيم ايران با ترکيب پريسا رحماني، مائده نصيري پي و مهري يزداني امتيازات 23.28 و 24.6 را در دور هاي اول و دوم بدست آورد و فيناليست شد.
اين تيم روز يکشنبه براي کسب مدال طلا مقابل تيم استراليا صف آرايي خواهد کرد.
ديگر تيم ايراني با ترکيب مظفري نژاد، حسيني نصب و صادقي امتيازات 23.8 و 23.28 را در دورهاي اول و دوم کسب کرد و به عنوان تيم سوم به ديدار رده بندي رفت.
اين تيم روز يکشنبه براي کسب مدال برنز با تيم پرو ديدار مي کند.
در وزن منهاي 50 کيلوگرم، سارا بهمنيار ابتدا بورسا توران از ترکيه را يک بر صفر مغلوب کرد. سپس 9 بر 2 آنا ماريا داموليدو ايتاليايي را شکست داد. در بازي سوم مقابل حريف فيليپيني با توجه به هانسوکو شدن حريف به برتري رسيد و گام به دور بعد گذاشت.
او در چهارمين مبارزه بعد از تساوي مقابل آيکا تادونو ژاپني در هانتي شکست خورد و از حضور در ادامه مسابقات بازماند.
در وزن 61- کيلوگرم، رزيتا عليپور در اولين مبارزه مقابل آنا رودينا از روسيه پس از تساوي 2 بر 2 با قانون سنشو نتيجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.
در همين وزن شيما آل سعدي ابتدا 3 بر صفر کرينا آتويان از روسيه را شکست داد. سپس 7 بر صفر از سد اشرف محمد از مصر گذشت. او در ادامه موفق شد پس از تساوي يک بر يک مقابل چايما مدي الجزايزي با قانون سنشو برنده تاتامي شود.
آل سعدي در چهارمين مبارزه 12 بر 2 اينگريدا سوچانکوا از اسلواکي را مغلوب کرد و سپس 3 بر 2 مقابل مايومي سوميا از ژاپن شکست خورد و از ادامه رقابتها بازماند.
در کاتاي انفرادي مردان، ابوالفضل شهرجردي در گروه 16 با حريفاني از ايتاليا، اسپانيا، فنلاند، الجزاير، اسلووني، ژاپن، سوئيس، مقدونيه، چين تايپه، هلند، آذربايجان و روسيه مبارزه کرد و بعد از کسب امتياز 23.86 از گردونه رقابتها کنار رفت و نتوانست به دور بعد صعود کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 4 کاراته کا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!