Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:13:22 GMT

دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۳۴۰

تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار است در نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور روز هشتم خرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم پرسپولیس برود.

در این راستا و برای حفظ آمادگی بازیکنان سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس ، این تیم قصد دارد یک دیدار تدارکاتی برگزار کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار است روز پنج‌شنبه هفته جاری در یک دیدار دوستانه در اصفهان به مصاف تیم ملی دانشجویان ایران بروند تا خود را بیش از پیش برای رویارویی با پرسپولیس آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر شده و سپاهان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده است.

خبر دیگر از سپاهان اینکه، ولادیمیر کومان، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی و خالد شفیعی مصدومان حال حاضر تیم سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس هستند. در همین ارتباط، کادر پزشکی تیم سپاهان در تلاش است در فرصت باقی مانده تا بازی با پرسپولیس این بازیکنان را به شرایط بازی برساند تا آنها بتوانند به قلعه‌نویی و تیم‌شان برای این بازی مهم کمک کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس امیر قلعه نویی لیگ برتر خالد شفیعی پرسپولیس فوتبال لیگ برتر نیمه نهایی جام حذفی سپاهان امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند

شهریار مغانلو در جریان برد 2-1 تیم سپاهان برابر ملوان یک گل دیگر زد و 14 گله شد. 14 گل در 24 بازی حالا رفته رفته آماری آبرومند برای لیگ برتر کشورمان محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، شهریار مغانلو در حالی به این آمار رسیده که در سالهای اخیر، گلزنان لیگ برتر ایران آماری بسیار ضعیف از خود به جا گذاشته اند. در سال گذشته تعداد گلهای بهترین گلزن لیگ به عدد 14 هم نرسیده بود و همین شهریار مغانلو با 13 گل آقای گل مسابقات لیگ حرفه ای شد. اما مغانلو در فصل جاری در حالی که 6 بازی کمتر از فصل گذشته داشته، 14 گل زده و در 6 بازی آتی می تواند آمار خود را در بهترین شرایط حتی به 20 گل برساند که یک آمار رویایی برای آقای گل لیگ برتر ایران محسوب می شود.

در تاریخ لیگ ایران برخی اوقات آمارهای شایسته و قابل توجهی در زمینه گلزنی داشته ایم. برخی از این آمارهای فوق العاده به قرار ذیل است:

حسین کلانی از پرسپولیس با 7 گل در 4 بازی لیگ سال 49 (فقط آمار دور نهایی محاسبه شده) حسین کلانی و صفر ایرانپاک از پرسپولیس در لیگ سال 1350 (هرکدام با 12 گل در 14 بازی) فرشاد پیوس از پرسپولیس در لیگ سال 1373 (20 گل در 24 بازی) رضا عنایتی از استقلال در لیگ سال 85 (21 گل در 30 بازی) رضا نوروزی از فولاد خوزستان در لیگ سال 1390 (24 گل در 34 بازی)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید