Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پرسپولیس گفت: کسب این سه جام کار آسانی نبود و فقط آن‌هایی متوجه منظور من می‌شوند که در لیگ برتر هستند و از سختی‌های فوتبال خبردارند.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم پرسپولیس در حالی برای پنجمین بار در تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد که برای سومین بار پیاپی موفق به کسب این عنوان از فصل شانزدهم لیگ برتر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدجلال حسینی در گفت و گو با دانشجو، درباره این قهرمانی و رکوردی که برای خودش در این عرصه باقی ماند حرف زد و از اهمیت مسابقه نیمه نهایی جام حذفی خبر داد.

کاپیتان پرسپولیس ابتدا درباره قهرمانی تیم پرسپولیس اظهار داشت: باید پیش از هر کسی این قهرمانی را به هواداران تیم پرسپولیس تبریک گفت که با حمایت های بی دریغ شان در هر شرایطی ما را تنها نگذاشتند. ما در نیم فصل اول امسال هم با مشکلات بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه بودیم و شاید اگر دلگرمی که از طرف این مردم به ما داده می شد نبود خستگی، بچه ها را از پا درمی آورد ولی با انرژی مثبتی که از طرفداران تیم مان می گرفتیم موفق شدیم باز هم قهرمان شویم و این عنوان را برای هواداران مان به ارمغان بیاوریم.

وی درباره کسب سومین قهرمانی پیاپی هم توضیح داد: این اتفاق برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر رخ داد و خوشحالم که من هم در آن سهمی داشتم. هت تریک قهرمانی کار آسانی نبود. معنی این حرف مرا فقط آنهایی متوجه می شوند که در دل لیگ بودند، زحمت کشیدند و برای رسیدن به خط پایان تلاش کردند. من و هم تیمی هایم می دانیم که برای رسیدن به این عنوان چه راه سختی را باید طی می کردیم اما حالا که شاید هواداران مان را می بینیم همه خستگی ها از تنمان بیرون می رود.

حسینی درباره بازی با پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: تیم پارس جنوبی یک حریف قابل احترام بود که واقعا روبروی ما با همه توانش جنگید و ما حتی در دقایقی تحت فشار این تیم هم قرار گرفتیم ولی شکر خدا با انرژی که بچه ها گذاشتند و تلاش مضاعفی که کردند موفق شدیم بازی را ببریم و از گلی که زدیم هم محافظت کنیم.

کاپیتان پرسپولیس افزود: گلی که ما به ثمر رساندیم باعث شد تا بیش از پیش زیر فشار برویم. پارس جنوبی در خانه اش بازی می کرد و قطعا دوست نداشت مقابل تماشاگرانش بازی را واگذار کند. آنها هم دوست داشتند در روز آخر فصل با نتیجه خوبی لیگ را تمام کنند برای همین مردانه بازی کردند. فقط اینکه بازی به دقیقه 96 رسید خیلی نگرانم کرد و با خودم می گفتم مبادا همه زحماتمان در آن دقایق وقت اضافی از بین برود که شکر خدا بچه ها تلاش کردند و مقاومت کردیم و در نهایت جام را بالای سر بردیم.

وی درباره کسب هفتمین قهرمانی اش در لیگ گفت: باعث خوشحالی ام است که این افتخار نصیبم شد. قطعا این ممکن نبود مگر با لطف خداوند و البته حمایت های خانواده ام. در این مدت خیلی تلاش کردم تا بتوانم برای تیم هایی که در آنها عضویت داشتم با تمام وجودم کار کنم و خوشحالم که این تلاش و تعصبی که به باشگاه هایم داشتم در نهایت منجر به کسب 7 جام قهرمانی در لیگ برتر شد.

حسینی ادامه داد: برای همین هم از همه هوادارانی که در این مسیر از من حمایت کردند تشکر می کنم. من بخشی از این موفقیت را هم مدیون آنها هستم و امیدوارم که طرفداران پرسپولیس هم از این هت تریک راضی بوده باشند.

مدافع پرسپولیس در این باره که چه زمانی را برای پایان فوتبالش در نظر گرفته یادآور شد: شکر خدا از نطر بدنی در شرایط خوبی هستم. اینقدر حرفه ای هستم که بدانم اگر نمی توانم کمی پایین تر از توانم در خدمت تیم باشم خودم را به تیم تحمیل کنم. مادامی که بتوانم بازی کنم همه تلاشم را برای این کار انجام می دهم.

وی درباره فصل فوتبالی که رو به پایان است تصریح کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسیدیم ولی نتوانستیم نتیجه ای که دوستش داشتیم را به ارمغان بیاوریم. همین موضوع بچه ها را مصمم تر کرد تا در لیگ و به جبران شکستی که در فینال داشتیم قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم. شکر خدا دربی را هم بردیم و در جام حذفی هم پای فینال هستیم. فکر می کنم غیر از فینال لیگ قهرمانان آسیا نتایج بدی نگرفته باشیم و امیدوارم هواداران از ما راضی باشند. این هت تریک در قهرمانی کمترین کاری بود که می توانستیم برایشان انجام بدهیم.

حسینی درباره دیدارهای باقیمانده تا پایان فصل 98-97 فوتبال گفت: بازی ما با السد تشریفاتی است. متأسفانه وضعیت در لیگ قهرمانان به گونه ای پیش نرفت که ما می خواستیم. مسابقات فشرده و زمان کم استراحت توان بچه ها را گرفت ولی با این وجود باید برای دفاع از عنوان تیمی مان با قدرت در دیدار با السد به میدان برویم.

وی تأکید کرد: پس از آن هم بازی سنگینی در اصفهان داریم که پای فینال است و باید در نیمه نهایی با سپاهان رودررو شویم. قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود. باید با تمام وجود در دیدارهای باقیمانده به زمین برویم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم. امیدوارم بتوانیم باز هم دل هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش ورزش سه، ادموند بزیک که سرمربی تیم رسانه ورزش است، امروز و در بازی نمادین بین تیم‌های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور در ترکیب تیم مقابل که متشکل از بازیکنان ۹۸ بود، به میدان رفت.

بزیک پس از پایان این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. سالگرد مرحوم آب پرور بهانه‌ای شد که ما بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی‌ها باید بیشتر انجام شود. من چندین سال با این بچه‌ها بازی کرده بودم و عرقی داشتم اما در مقابل هم تیم خودم بود. من دو سر برد بودم.

او درباره عملکرد خوب تیم رسانه ورزش گفت: ما از سال قبل که تیم‌مان قهرمان شد، یکی دو هفته تعطیل کردیم و بعد از آن مدام تمرین داشتیم. به همین دلیل مجبوریم که بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم. در یک سال اخیر خیلی خوب تمرین کردیم و بچه‌ها با هم هماهنگ شده‌اند.

بزیک در خصوص شرایط لیگ برتر عنوان کرد: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم. چه بالای جدول و چه پایین جدول، بازی‌ها حساس و نزدیک به هم هست. همینطور که می‌بینیم بازی‌ها خیلی پرگل نیست، چون بازی‌ها حساس شده و امتیازات در هفته‌های آخر خیلی مهم است. به نظرم اگر بازی با ملوان را فاکتور بگیریم، پرسپولیس عملکرد موفقی داشته و اگر همینطور ادامه بدهد، مدعی اصلی قهرمانی است.

او که سابقه بازی در سپاهان را دارد، درباره خروج این تیم از کورس قهرمانی گفت: سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور همیشه مدعی قهرمانی هاست اما از نظر من تیم سپاهان امسال خوب بسته نشد. مهره‌های خوبی برداشتند و خیلی خرید کردند اما تیم‌شان بالانس نبود. بسیاری فکر کردند سپاهان راحت بتواند قهرمان شود اما این اتفاق نیفتاد، چون تیم‌شان بالانس نبود. این تیم در وسط میدان بازیکنان خوبی داشت اما برای قهرمانی کم بود.

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟