Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@19:03:23 GMT

شماره جدید روزنامه شریف منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۵۷۰

شماره جدید روزنامه شریف منتشر شد

شماره ۸۱۸ نشریه دانشجویی روزنامه شریف امروز (شنبه) منتشر شد.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، سرمقاله این شماره با عنوان " نود و هشت درصد همیشگی "را محمدصالح انصاری نوشته است.


"جهان پیچیده ما- گردهمایی بیست و پنجم ژرفا با موضوع سیستم‌های پیچیده"جور دیگر باید دید"سیستم‌های پیچیده، اقتصاد و فیزیک واحد" وقتی همه خوابیم- اکران مستند نگران‌کننده تالان با موضوع آب‌های زیرزمینی" عنوان مطلب دیگری است که در این شماره منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"بازی با ریاضی" اجبار در پوشش! آری یا خیر؟ - میزگرد حجاب اجباری در آمفی تئاتر "اندازه‌گیری‌های جگردار"جانی دوباره خواهیم گرفت - موجودی صندوق نیکوکاری شریف با حمایت خیرین به پنج میلیارد تومان رسید"پسری از کویر ورزنه" به عقب برگردید"از جمله مطالب دیگری است که در این شماره از روزنامه شریف منتشر شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوردگاه جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار رمضان شریف افزود:­ رئیس جمهور آمریکا بعد از طوفان الاقضی برای روحیه دادن به اسرائیلی ها گفت اگر اسرائیل نبود باید به وجودش می آوردیم.

وی افزود:­ آمریکا­ چندین مرحله قطعنامه های شورای امنیت را ­وتو کرد و نگذاشت که آتش بسی برقرار شود، اما فلسطینی ها­ مقاومت کردند و نشان دادند­ که پای آرمان قدس شریف هستند و کار به جایی رسید که آمریکایی‌ها زیر فشار افکار عمومی مجبور شدند­ به قطعنامه اخبر رای ممتنع بدهند.

سردار­ رمضان شریف­ تصریح کرد : این آوردگاه نشان داد که جبهه حق پیروز است.

وی با بیان اینکه­­ بخشی از امت اسلامی و بخش عمده ای از مردم دنیا توانستند راه را از چاه پیدا کنند و پشت حمایت از مردم فلسطین ایستادند؛ یادآور شد:­ دیگر هرگز صهیونیست ها نمی توانند به قبل از طوفان الاقصی برگردند و به جنایاتشان ادامه دهند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس همچنین گفت: ­­روز جهانی قدس ، روز ­زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و در بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونیستی منشا اثر بوده و نگذاشته که آرمان فلسطین فراموش ­شود و عملیات روانی و رسانه‌ای صهیونست‌ها­ در به فراموشی سپردن مسئله فلسطین تحقق پیدا کند.

سردار رمضان شریف افزود :­ مطمئن باشید که رژیم صهیونیستی حتما و حتما نابود می‌شود

دیگر خبرها

  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • خسرو تئاتر ایران از راز یک هنر شریف نوشت
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است
  • آوردگاه جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است