Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مازنی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن، گفت: اگر در جنگ نرم و مقابل شبیخون فرهنگیِ شدید دشمن که جنگ اراده ها است، شکست بخوریم در عرصه های اقتصادی نیز شکست خواهیم خورد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مازنی» در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: اقدامات خوب و شایسته‌ای در نمایشگاه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی افزود: عواملی که تلاش کردند تا جلوه ای از جلوه‌های قرآنی را به نمایش بگذارند موفق بودند اما معتقد هستم هم برای نمایشگاه کتاب و هم برای نمایشگاه قرآن باید تعریف استاندارد نمایشگاه و فضای آن را داشته باشیم.

 

وی درباره ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی، اظهار کرد: ما الان در جنگ تمام عیار با استکبار قرار داریم اما تنها بُعد اقتصادی آن مشهود است اما آثار جنگ روانی خود را نشان نمی‌دهد؛ جنگی که ابعاد آن شدیدتر از جنگ اقتصادی است.

 

وی ادامه داد: سازمان‌ها و ارکان حکومت می‌نشینند و برای جنگ اقتصادی بحث می‌کنند غافل از اینکه ما در معرض تهاجم و شبیخون بی رحمانه‌تری در عرصه فرهنگی توسط فضای مجازی و ماهواره‌ها قرار گرفته‌ایم.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: ما باید به گونه‌ای سرمایه‌گذاری کنیم که در این جنگ روانی شکست نخوریم چرا که اگر در این جنگ، که جنگ اراده ها است، شکست بخوریم در عرصه های اقتصادی نیز شکست خواهیم خورد.

 

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن ماه مبارک رمضان قرآن کریم جشن گلریزان مصلی نمایشگاه قرآن نماز جمعه اردبیل حضرت خدیجه س حجت الاسلام احمد مازنی نمایشگاه قرآن کریم مبارزه با جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به اثبات رساندند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیرو‌های مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به لطف خداوند نیرو‌های مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به اثبات رساندند.

فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه دستاورد‌های اخیر نیرو‌های مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است، افزودند: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی و اثبات آن است که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.

رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیرو‌های مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاورد‌ها افزوده شود و این کاری است که نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نیرو‌های مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطرنشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد، زیرا توقف به معنای عقب گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

ایشان با تاکید براینکه حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد، افزودند: ضمن شناسایی استعداد‌ها و نیرو‌های توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسنِ ظنّ داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مؤمنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار همچنین تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های فرماندهان و رده‌های مختلف ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتند و خاطرنشان کردند: بار اصلی زحمات بردوش همسران و فرزندان نیرو‌های مسلح است که سختی‌ها را تحمل می‌کنند.  

دیگر خبرها

  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • ببینید | اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به اثبات رساندند
  • حق هنر کتابت قرآن ادا نمی‌شود
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است