Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برپایی اجتماع بزرگ حسنیون در البرز از برپایی اجتماع حسنیون مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: مجموعه فرهنگی و اجتماعی زیباتر از دیروز نخستین اجتماع بزرگ حسنیون استان البرز را برگزار می کند‌.

« وحید عربیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی اجتماع حسنیون در البرز گفت: آئین اجتماع حسنیون برای نخستین بار در البرز مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول برپایی اجتماع حسنیون، افزود: این آئین با همت مجموعه ارزشی « زیباتر از دیروز» با هدف تبیین رفتار و گفتار کریم اهل بیت(ع) برنامه ریزی شده است.

 

عربیان تصریح کرد: جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) روز ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۲۱ در میدان شهداء کرج با حضور روزه داران و دیگر اقشار جامعه برپا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: به منظور برپایی هرچه بهتر آئین جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)،  ناصر مظلوم به عنوان سخنران، سید صادق عبادی، مهدی سعیدی، محمد عطاء اللهی به عنوان مداح همچنین صابر خراسانی و شایان مصلح از شعرای توانمند کشور، حضور خواهند یافت.

 

مسئول برپایی اجتماع حسنیون البرز با اشاره به حضور خواهر شهید ابراهیم هادی به عنوان مهمان ویژه این آئین، بیان کرد: برپایی غرفه های موضوعی، ایستگاه صلواتی به همراه اعطاء جوایز قرعه کشی سفر به کربلا معلی و مشهد مقدس، همچنین برنامه ویژه روزه اولی ها از جمله برنامه های ضمنی این آئین است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي مصلی قرآن کریم ماه مبارک رمضان حضرت خدیجه س مسجد شبستان یزد میلاد امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی بخش بانش شهرستان بیضا گفت: با توجه به اعلام انتقال خون فارس مبنی بر کاهش ذخایر خونی و نیاز بیماران بستری در مراکز درمانی به گروه‌های خونی، مردم این بخش، ۴۲ هزار سی سی خون به بیماران اهدا کردند.
  محمد بانشی افزود:  پایگاه سیار انتقال خون فارس در سالن ورزشی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی بخش بانش مستقر بود. 

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • اوروک ؛ از مهم ترین مراکز مذهبی در بین النهرین(+عکس)
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت آئین پخت سمنوی سادات از البرز در فهرست میراث ملی
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی