Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@13:16:00 GMT

مراسم درهای باز ۷۰ مسجد در سراسر آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۹۶۱

مراسم درهای باز ۷۰ مسجد در سراسر آمریکا

حدود ۷۰ مسجد در سراسر آمریکا قرار است امروز مراسم درهای باز برای معرفی چهره واقعی اسلام به غیر مسلمانان را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی « why»،مساجد سراسر «فیلادلفیا» درهای خود را در ماه مبارک رمضان به روی پیروان همه ادیان باز کرده اند.

رهبران اسلامی در «فیلادلفیا» امیدوارند که این برنامه ها بتواند پیروان همه ادیان را به هم نزدیک تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجد «بیت العافیت» در شما فیالادلفیا یکی از مساجدی است که درهای خود را به روی همه مردم با هر پیشینه و هر دین و مذهبی باز کرده است.

هم مسلمانان و هم غیر مسلمانان برای شرکت در مراسم افطاری در این مسجد مورد استقبال قرار می گیرند.

«عبدالله دیبا» از رهبران اسلامی جامعه مسلمان احمدیه در فیلادلفیا امیدوار است که در پی حملات تروریستی به یکی از مساجد در ماه مارس،این برنامه بتواند فهم و درک غیر مسلمانان از دین اسلام را افزایش دهد.

وی در این باره می گوید: «ما نمونه های بسیاری از این دست در سراسر این کشور و سراسر جهان شاهد بوده ایم که می تواند خطرناک باشد و همین موجب افزایش تلاش های ما برای گردم هم آوردن افراد با عشق و دوستی شده است.

او از پرسش های بازدیدکنندگانی که برای اولین بار وارد این مسجد می شوند،استقبال می کند.

حدود 70 مسجد در سراسر آمریکا قرار است امروز (شنبه 20 اردیبهشت) مصادف با 12 رمضان) مراسم درهای باز را داشته باشند که از آن جمله می توان به مسجد «النصر» واقع در «ویلینگبرو» ایالت نیوجرسی اشاره کرد.

«طارق چادری»،رئیس امور عمومی جامعه مسلمان احمدیه در «ویلینگبرو» می گوید که نشان دادن چهره مثبت و واقعی اسلام بسیار دارای اهمیت است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي مصلی قرآن کریم ماه مبارک رمضان حضرت خدیجه س مسجد شبستان یزد آمریکا اسلام مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور

نساجی پشت درهای بسته تمرین کرد تا برای بازی با تراکتور آماده شود.

طرفداری | شاگردان الهامی بازی حساسی با تراکتور دارند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، پس از تساوی ارزشمند مقابل سپاهان در اصفهان، آماده میزبانی از تراکتور تبریز در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز است. شاگردان ساکت الهامی که می‌دانند برای بقا در لیگ برتر کار سختی در پیش دارند، امیدوارند با حمایت هواداران پرشور خود در ورزشگاه وطنی، از سد تراکتور عبور کنند.

نساجی که تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کرد، برای دیدار با تراکتور به قائمشهر بازگشت. اعضای این تیم پس از فرود در فرودگاه دشت ناز ساری، با حضور در مزار شهدای مدافع حرم و نادر دست‌نشان، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند. شاگردان الهامی سپس در ورزشگاه وطنی و پشت درهای بسته به تمرین پرداختند تا خود را برای جدالی سخت با تراکتور آماده کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فیلم| طنین نوای هزار دف در کردستان
  • اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است
  • نکات مهم در انتخاب و رزرو مسجد در مشهد
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور