Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@22:39:37 GMT

۷۱ خانه عالم روستایی در سمنان فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۹۹۸

۷۱ خانه عالم روستایی در سمنان فعالیت دارند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح امروز، 28 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار مبلغان دینی و روحانیان در روستاهای استان سمنان، با بیان اینکه 71 خانه‌ عالم روستایی در استان سمنان فعالیت دارند، گفت:  مجموع زیربنای این خانه‌های عالم به حدود هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاش بر این است تا در تمام روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار استان یک روحانی مستقر شود که سال گذشته برای نیل به همین هدف 2 خانه عالم روستایی افتتاح شدند که در این راستا افتتاح خانه عالم روستای میان آباد پشت بسطام از اقدامات تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود بوده و این خانه عالم با زیربنای ۹۰ متر با کمک شورای اسلامی و دهیاری میان‌آباد، بخشداری و بنیاد مسکن در کنار کمک مردم و خیران ساخته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان متذکر شد: دومین خانه عالم افتتاح شده در سال ۹۷ در استان، متعلق به روستای کوهان میامی است، که این روستا نیز به‌واسطه جمعیت قابل قبول و استعدادهای فراوانی که دارد مستعد ایجاد یک خانه عالم بود که توانستیم در سال گذشته یک خانه عالم به مساحت زیربنای ۹۵ متر مربع را در این روستا بسازیم.

وی با بیان اینکه تعداد خانه‌های عالم استان سمنان در بازه زمانی ۱۵ ساله تقریباً دو برابر شده، یادآور شد: در سال ۸۲ تعداد خانه‌های عالم استان ۲۵ باب بوده اما اکنون بیش از ۷۰ خانه عالم فعال در استان وجود دارد و ساخت چندین خانه عالم روستایی دیگر نیز برای سال ۹۸ در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن شکری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رادیو سمنان از اوایل دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرد و اوایل دهه ۸۰ با ایجاد شبکه استانی صدای مراکز استان‌ها فعالیت خود را گسترده کرد و هم اکنون بصورت ۲۴ ساعته با حدود ۳ هزار ۳۳۰ دقیقه تولید برنامه در سال در خدمت مخاطبان است.
در این جشن که در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برگزار شد علاوه بر ضبط یک ویژه برنامه رادیویی بخش‌های مختلفی از جمله خاطره گویی پیشکسوتان، نمایش رادیویی، گفتگو با یکی از مخاطبان قدیمی رادیو بازنشستگان و منتخبان جشنواره‌های رادیویی نیز اجرا شد.
محمد بهرامی فرماندار سمنان که سابقه فعالیت در شبکه استانی صدای مرکز سمنان را داراست نیز از میهمانان ویژه این مراسم بود.
عبدالرضا دهرویه مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان در این جمع با قدرشناسی از فعالیت مطلوب همکاران شبکه استانی سمنان؛ عشق و علاقه به مخاطبان و مشارکت و همدلی را از ویژگی‌های آنان در راستای تولید محتوای مخاطب محور دانست.
در این آئین از  شهلا صفاهانی و مریم بابایی بعنوان پیشکسوتان بازنشسته سال گذشته رادیو سمنان و از حامد شاهی و زهرا میرشکاری بعنوان کارکنان دارای بیشترین فعالیت در صدای مرکز سمنان با اهداء جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است