Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@03:53:21 GMT

معرفی پورشه کاین S با 434 اسب بخار کوپه (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۱۶۴

معرفی پورشه کاین S با 434 اسب بخار کوپه (+عکس)

پورشه کاین کوپه S در جایگاهی میان خط کراس- کوپه‌های جدید آلمانی قرار می‌گیرد تا نقدها و تشویق‌های زیادی را از آن خود کند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "موتور1" این خودرو از یک موتور 2.9 لیتری توئین توربوی V6  باگشتاور 549 نیوتن‌متر و قدرت 434 اسب‌بخار بهره می‌برد و نسبت به مدل 335 اسب‌بخاری‌اش قدرتمند تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوپه S کاین با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار ارائه شده و با قابلیت محرک تمام چرخ کار می‌کند. براساس آمار کمپانی پورشه، این خودرو در 4.7 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر رسیده و با "مجموعه سبک‌تر اسپورت" خود رکورد 4.6 ثانیه را ثبت می‌کند. این خودرو در هر دو مدل بیشینه سرعت 264 کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.

این خودرو نسبت به مدل کاین S تجهیزات استاندارد متفاوتی دارد. "مجموعه کرونو اسپورت" به صورت کارخانه‌ای با خودرو ارئه شده و صندلی‌های اسپورت آن در 8 حالت تنظیم می‌شوند. سقف شیشه‌ای ثابت پانورامیک و رینگ‌های 20 اینچی از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند. مشتریان همچنان شاهد دستیار پارک، سیستم فرمان حساس به سرعت و سیستم مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه خواهند بود.

در مدل‌های سبک‌تر، این پکیج‌ها شامل برخی ویژگی‌های سفارشی همچون سقف فیبر کربنی و رینگ‌های 20 اینچی هستند.

قیمت این خودرو از 88600 دلار آغاز می‌شود . یک کوپه کاین معمولی حدود 76550 دلار و مدل توربوی آن 131350 دلار است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پورشه کاین s کوپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی برای فصل بعد

روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات از احتمال بازگشت مهدی قایدی به الاهلی خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس