Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@00:39:22 GMT

آسیا به مشهدالرضا (ع) سلام می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۳۵۰

آسیا به مشهدالرضا (ع) سلام می‌دهد

شهر خودرو حالا در آستانه یک موفقیت بزرگ قرار دارد، شاگردان یحیی گل محمدی با شکست ماشین سازی تبریز در آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر روی سکوی چهارمی رقابت‌های لیگ برتر ایستادند .

سینا حسینی/

شهر خودرو حالا در آستانه یک موفقیت بزرگ قرار دارد، شاگردان یحیی گل محمدی با شکست ماشین سازی تبریز در آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر روی سکوی چهارمی رقابت‌های لیگ برتر ایستادند و با قهرمانی یکی از دو تیم سپاهان یا پرسپولیس در فینال جام حذفی می‌توانند به عنوان یکی از چهار تیم آسیایی لیگ برتر راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند تا با انجام دو بازی در مرحله پلی آف به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در مرحله گروهی رقابت‌های سال آینده آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت شاگردان یحیی گل محمدی در شهر خودرو یک رویداد خاص بود آن‌ها که از ابتدای فصل با دغدغه‌های مالی توانستند نمایش دلپذیری را از خود بر جای بگذارند، پس از بی‌مهری مدیران گروه پدیده مادر با بحران مالی بزرگی مواجه شدند تا حدی که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت عطای کار در مشهد را به لقایش ببخشد اما ورود یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی و واگذاری امتیاز پدیده به گروه خودروسازی شهرخودرو یک شروع امیدوار کننده بود تا دوباره فوتبال خراسان جان بگیرد و بتوانند در مصاف با مدعیان نام آشنا که ده‌ها بلکه صدها میلیارد تومان هزینه خرید بازیکن و مربی کرده بودند رقابت کند و در نهایت در جمع چهار تیم برتر فوتبال ایران قرار گیرد.

شاگردان گل محمدی بدون ادعا و با انگیزه فراوان نشان دادند که هزینه در فوتبال تنها رمز موفقیت نیست، بلکه باید فعل خواستن را به درستی صرف کنید، پدیده با عملکردی قابل ستایش و بازی‌های کاملاً تاکتیکی به قدری خوب بازی کرد که تیم‌های بزرگ و مربیان بزرگ حالا برای نباختن به مشهد می‌آیند، شکست وینفرد شفر آلمانی با ستاره‌های چند صد میلیاردی، فرار سپاهان از شکست در ورزشگاه امام رضا(ع) و اعتراف امیر قلعه‌نویی درباره قدرت و صلابت پدیده نشان داد مشهد می‌تواند به عنوان یک قطب فوتبال در جمع مدعیان قرار بگیرد.

حالا همه متوجه شدند ورود بخش خصوصی می‌تواند زمینه شکوفایی و موفقیت در فوتبال را به دنبال داشته باشد، به شرطی که با عقلانیت و درایت هزینه شود، بازیکنانی به کار گرفته شود که قابلیت لازم را برای نمایشی دلپذیر و تماشاگر پسند داشته باشند، نیازی نیست که در فوتبال ایران صفرهای رقم قراردادت زیاد باشد، مهم این است که فوتبالیست‌های خوبی چون شاگردان یحیی گل محمدی در اختیار داشته باشید تا با غیرت و انگیزه تیم‌های مولتی میلیاردر را وادار به تعظیم در خانه کنند.

حالا همه منتظر بازی فینال جام حذفی هستند، پدیده بخش عمده ای از مسیر آسیایی شدن را پیموده است، اما هنوز به طور100 درصد و کامل آسیایی نشده است، هرچند که احتمالات بر این اساس که یکی از دو تیم اول یا دوم لیگ برتر در رقابت فینال جام حذفی قهرمان خواهند شد اما خاصیت فوتبال به این شکل است که هرگز نمی‌توانید نتیجه را پیش‌بینی کنید، ممکن است روز برگزاری فینال جام حذفی داماش با یک اتفاق فوتبالی عنوان ارزشمند قهرمانی جام حذفی را بدست آورد تا پرسپولیس و این تیم به عنوان قهرمانان حذفی و لیگ برتر راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند و تیم‌های سپاهان و استقلال به عنوان دو تیم دیگر به رقابت‌های پلی اف صعود کنند اما هواداران پدیده به هیچ وجه ناامید نیستند، چنانچه این اتفاق نادر هم رقم بخورد بازهم از توانمندی شاگردان یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی این تیم چیزی کم نخواهد شد اما مشهدی‌ها منتظر یک اتفاق ویژه در شهر خود هستند تا در روز فینال حذفی جشن صعود قطعی خود را به آسیا برپا کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدیده مشهد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
  • اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال