Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید هدایت‌اله موسوی مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اندیمشک با اعلام این خبر، اظهار کرد: در سال زراعی جاری با تلاش های صورت گرفته و با همکاری و عقد قرارداد با شرکت‌های قند همدان، اسلام‌آباد، بیستون و قزوین، بخش قابل توجه ای از اراضی کشاورزی این شهرستان به کشت چغندر قند اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در سال زراعی جاری بیش از دو هزار ۲۲۸ هکتار از اراضی اندیمشک، زیر کشت این محصول رفته است.

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک بیان کرد: با توجه به آغاز کشت این محصول پیش بینی می شود بیش از ۱۵۶ هزار تن محصول چغندر پاییزه در اندیمشک برداشت شود.

موسوی ادامه داد: با همکاری های صورت گرفته این محصولات به شرکت های قند طرف قرار داد ارسال خواهند شد.

به گزارش خبرنگار برنا، شهرستان اندیمشک در شمالی ترین نقطه استان خوزستان و با جمعیتی افزون بر ۱۸۰  هزار نفر از دیرباز  یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات زراعی در استان خوزستان و کشور بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خوزستان اندیمشک برنا خوزستان چغندر پاییزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب