Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@14:51:41 GMT

افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج در روستای کریان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۵۴۵

افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج در روستای کریان

   

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد پاسدار محمد حیدری جانشین فرماندهی سپاه شهرستان میناب گفت: شامگاه روز چهارشنبه همزمان با شب شهادت حضرت خدیجه(س) در آیینی با حضور اقشار مختلف مردم چهار پایگاه مقاومت بسیج در روستای کریان میناب افتتاح وطی حکمی از سوی بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه میناب، فرماندهان پایگاه های مقاومت نیز معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه میناب با بیان اینکه اعتقاد داریم که بسیج ادامه دهنده خون شهدا است افزود: با این حرکت جهادی در افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در سطح حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج)کریان وحدت رویه همدلی و برابری و برادری بیشتر از گذشته خواهد شد و برنامه‌های زیبایی در این پایگاه های مقاومت انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد:پایگاه های مقاومت بسیج نقش موثری در جذب، سازماندهی و آموزش نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس هشت ساله ایفا کردند.
به گفته محمد حیدری،توسعه و تقویت پایگاه های بسیج در راستای ارتقای توان آموزشی و دفاعی نیروهای جوان و بسیجی برای مقابله با تهدیدات و توطئه دشمنان نظام اسلامی از اولویت هاست.

سرگرد حیدری خاطر نشان کرد: پایگاه مقاومت نبی اکرم(ص) در محله محمد آباد، ذوالفقار در محله خیاری، بقیه الله در محله حنایی و پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در محله کُـلن روستای کریان افتتاح و شروع به فعالیت کرد.

گفتنی است، در این مراسم برخی مسؤولین سپاه، بسیج، روحانیون و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حسینیه خیرساز در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام ، حسینیه روستای نورآباد بخش وراوی  شهرستان مهر با حضور مسئولان  این شهرستان به بهره برداری رسید.

حسینیه روستای نورآباد با زیربنای ۷۰۰ مترمربع  و باصرف افزون بر ۴ میلیارد تومان توسط خیران این روستا در کمتر از یک سال ساخته شده است.

 

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • افتتاح حسینیه خیرساز در شهرستان مهر
  • رژیم صهیونسیتی با جنایات هولناک می‌خواهد هرگونه سودای مقاومت را درهم بشکند
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است