Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بند پی صبح شنبه در دیدار با «دریا اورس» سفیر ترکیه اظهار داشت: کشور ترکیه همواره در شرایط سخت با حفظ استقلال سیاسی کشور شریک تجاری خوبی برای ایران بوده است.

محسنی بند پی با بیان اینکه ترکیه یکی از مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود افزود: تهران نیز با داشتن جاذبه‌های گردشگری مشترک مقصد گردشگران ترک قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: می‌توان با هدف گذاری مناسب در خصوص سرمایه گذاری، مناسبات تجاری متقابل تعمیق بخشیده شود.

استاندار تهران گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناسب می‌توان مناسبات تجاری را بین تهران و آنکارا در سطح بسیار بالایی گسترش داد لذا باید موانع موجود بر سر راه مبادلات تجاری بین دو کشور شناسایی شود.

کد خبر 4619483

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲

 محمود آل بویه مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در بخش پایانی مراسم افتتاح سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته گفت: نمایشگاه‌هایی، چون سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته به صنایع کمک می‌کند که توانمندی‌هایشان را به یکدیگر معرفی کنند تا کشور در همه عرصه‌ها به خودکفایی برسد؛ مصرف‌کننده ما باید به کالای سلامت‌محوری که از مجاری درست به بازار وارد شده‌اند، دسترسی داشته باشد. خوشبختانه در سال‌های اخیر عرضه کالا‌های تقلبی و قاچاق در بازار‌های کشور کم شده، اما این از مواردی است که کمش هم زیاد است.

به گزارش ایفدانا، مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خبر داد: وزارت غذا و دارو و ۱۷ نهاد ناظر دیگر تلاش می‌کنند که کالا‌های قاچاق را شناسایی کرده و به مصرف‌کنندگان معرفی کنند تا از بازار جمع‌آوری شوند و با تولیدکنندگانشان برخورد شود.

آل بویه خبر داد: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ نمونه فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در سطح بازار را شناسایی و معرفی کرد؛ مجموعاً سازمان غذا و دارو در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۹۰۰ نمونه محصول غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار را شناسایی و اطلاع‌رسانی عمومی کرده است.

او ادامه داد: صاحبان برند باید مراقب برندشان باشند. مصرف‌کنندگان نیز باید سعی کنند که محصولات آرایشی، بهداشتی و سلولزی را از مراکز مجاز تهیه کنند؛ اخیرا برخی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات مذکور را برای ۷۵ تا ۸۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهند و مطمئنا یک جای محصولی که با تخفیف بالا عرضه می‌شود، اشکال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی کلينيک

دیگر خبرها

  • حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند