Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان 630 میلیون تومان به طور نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان کشور کمک کردند.

رسول راشکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از خشکسالی چندین ساله در کمک و یاری به هموطنان سیل زده خود پیشتاز بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان تا کنون 230 میلیون تومان کمک نقدی و حدود چهار میلیون تومان کمک غیر نقدی شامل پتو، ست های بهداشتی، مواد شوینده، مواد غذایی فاسد نشدنی و آب معدنی را به مناطق سیل زده شمال، غرب کشور و شمال استان اختصاص دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر استان با شماره حساب های 99999 نزد همه بانک های کشور و شماره حساب 6104337999999996 نزد بانک ملت، شماره حساب 5894631850259730 نزد بانک رفاه و اپلیکیشن#112*780* آماده دریافت کمک های نقدی مردم است.
به گزارش ایرنا در روزهای پایانی سال 97 سیل آق قلا و گمیشان استان گلستان را زیر آب برد و تا چند روز گذشته مردم این مناطق گرفتار سیلاب بودند. همچنین در روزهای اولیه بهار مردم استان های لرستان، ایلام و کرمانشاه گرفتار سیل شدند و شهر پلدختر و روستاهای اطراف و معمولان در استان لرستان و بخش هایی از کرمانشاه، ایلام و شمال سیستان و بلوچستان را نیز آب و سیل فراگرفت.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر كمك به سيل زدگان سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جلسه شورای اداری توسعه را مفهومی مردم محور عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟