Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@07:24:27 GMT

لیکنز ایران را ترک کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۹۴۹

لیکنز ایران را ترک کرد +عکس

جرج لیکنز، سرمربی بلژیکی تیم فوتبال تراکتورسازی به کشورش بازگشت.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جرج لیکنز، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به همراه دستیار خود پاتریک دیوایلد و یوکیا سوگیتا به همراه همسر خود با بدرقه مسئولان باشگاه از سالن CIP فرودگاه تبریز راهی کشور خود شدند.

همزمان با مراسم بدرقه با توجه به مصادف بودن با روز تولد جرج لیکنز کیک تولدی نیز تهیه و جشن تولد کوچکی برای این سرمربی بلژیکی تدارک دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظات قبل از سفر این سرمربی همراه با لحظات خاطره انگیزی بود تا وی با توجه به اتمام لیگ با خاطره‌ای خوش راهی کشور خود شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بلژیک تراکتورسازی تبریز جرج لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: فیلم اتفاقات فرودگاه را برای مربیان خارجی فرستادند و آنها را نگران کردند

مربی ولزی برای حضور در تراکتور دچار تردید شده است.

طرفداری | حضور مربی ولزی در تیم فوتبال تراکتور در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

در حالی که باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی را با کریس کلمن، مربی اهل ولز انجام داده بود، حضور این مربی در تبریز به دلیل اتفاقات رخ داده پس از دیدار با نساجی و درگیری هواداران تبریزی با اعضای تیم فوتبال تراکتور در فرودگاه، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

هوشنگ نصیرزاده در این باره اظهار داشت:

هیئت مدیره امروز جلسه‌ای را برگزار کرد و چند گزینه داشتیم و کریس کلمن هم یکی از گزینه ما بود، اما با توجه به اتفاقاتی که در فرودگاه رخ داده، مربیان ایرانی گفتند کار در تبریز مشکل است. متأسفانه فیلم اتفاقات را برای مربیان خارجی هم فرستادند. چند بازیکن ما نیز به خاطر این موضوع نگران هستند و می‌گفتند این ورزشِ فوتبال است. البته این افراد تعداد بسیار کمی هستند و اصل هواداران که رفتار منطقی دارند هم از این اتفاقات ناراحت هستند. این موضوع به صورت منفی در انتخاب سرمربی تأثیر داشته و سرمربی مدنظر ما هم که مذاکراتی با او داشتیم برای حضور در تبریز تردید پیدا کرده است. اصرار ما روی انتخاب گزینه خارجی است، چون مردم در مورد آنها پیش‌داوری ندارند. امیدوارم هیئت مدیره تا فردا به نتیجه برسد و این موضوع را نهایی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود
  • نصیرزاده: کریس کلمن، گزینه اصلی نیمکت تراکتور
  • نصیرزاده: فیلم اتفاقات فرودگاه را برای مربیان خارجی فرستادند و آنها را نگران کردند
  • نصیرزاده: اثر اتفاقات فرودگاه انتخاب سرمربی تراکتور را مشکل کرده/ نظر ما روی سرمربی خارجی است
  • سرمربی لیگ برتر انگلیس در راه تبریز
  • سرمربی لیگ برتر انگلیس در راه تبریز | مربی سابق گرت بیل جایگزین خمس می‌شود
  • بمب بزرگ تراکتوری‌ها ؛ سرمربی سابق گرت بیل در راه تبریز