Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:34:25 GMT

رقیب ذوب آهن با جام می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۹۹۸

مثل بیشتر لیگ های معتبر آسیا در حاشیه خلیج فارس ، باشگاه های سعودی نیز تا هفته پایانی رقابتی نزدیک در کورس داشتند. النصر و الهلال در شرایطی تا روز پایانی جنگی حیثیتی برای قهرمانی داشتند که سران متمول هر دو باشگاه هزینه های کلانی برای قهرمانی انجام داده بودند.

الهلال بعد از دو سال قهرمانی متوالی امیدوار به هت تریک در راه قهرمانی بود اما النصری ها که دوست نداشتند این گونه زیر سلطه رقیب دیرینه خود باشند تا روز پایانی فصل یکه تازی شکننده خود را حفظ کردند تا در نهایت مقابل دیدگان تماشاگران خود در ورزشگاه ملک فهد جشنی به یادماندنی رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این قهرمانی، النصری ها با روحیه بالا در بازی این هفته مقابل ذوب آهن ایران صف آرایی خواهند کرد تا کار برای منصوریان و شاگردانش در راه صعود با صدرنشینی دشوارتر از همیشه شود.این اولین قهرمانی النصری ها طی چند سال گذشته بود که باعث شد تا آنها به پرچمدار جدید عربستان تبدیل شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خلیج فارس الهلال ذوب آهن عربستان ایران حاشیه خلیج فارس ذوب آهن عربستان الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی پس از پیروزی سه بر دو استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: آبی ها نمایش خوبی از خود ارائه دادند و توانستند یک برد حساس به دست آورند، البته روی دو غفلت دو بار دروازه شان باز شد اما در پایان برنده از زمین خارج شدند تا به صدرنشینی ۲۴ ساعته پرسپولیس پایان دهند.

وی تاکید کرد: الان زمانی است که نکونام، خطیر و مجموعه استقلال دست به دست هم دهند و تعامل داشته باشند تا هفته های پایانی به پایان رسیده و این تیم قهرمان شود.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: هر وقت استقلال به صدر جدول می آید عده ای به دنبال این هستند که اجازه ندهند آبی ها آب خوش از گلوی شان پایین رود اما وقتی صدر را از دست می دهد همه چیز به روال عادی برمی گردد. همه باید هوشیار باشند و اجازه ندهند حاشیه ها تیم را از مسیر اصلی دور کند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت هواداران در بازی های آینده همانند امشب می تواند به استقلال کمک موثری کند، بنابراین امیدوارم هواداران استقلال حساسیت را درک کرده و در هفته های پایانی تیم را تنها نگذارند.

کد خبر 6082806

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی