Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانس نیکو کواچ برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ در فصل آینده به حداقل رسیده است.

طرفداری - روز گذشته گل آلمان و اشپاکس در خبری از اخراج نیکو کواچ در پایان فصل خبر دادند، خبری که کارل هاینتس رومنیگه چند دقیقه بعد از انتشار، آن را قویا تکذیب کرد. با وجود اینکه مسولان بایرن از ادامه همکاری با کواچ در فصل آینده می گویند اما به نظر می رسد حقیقت چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیلد و اشپورت بیلد هم در خبری اعلام کرده اند که مسئولان رده بالای باشگاه هنوز درباره آینده کواچ تصمیم نهایی را نگرفته اند ولی برکناری او حتی در کسب دوگانه هم اتفاق غیرممکنی نیست. یکی از مشکلات اساسی که منجر به وجود آمدن چنین وضعی شده را می توان وضعیت رختکن بایرن مونیخ دانست که تعدادی از بازیکنان مخالف کواچ هستند و آن ها انتظار دارند باشگاه سرمربی تیم را اخراج کند.

رومنیگه و اولی هونس هم هنوز روی آینده کواچ به جمع بندی نرسیده اند. اختلاف و ضدیت رومنیگه با کواچ از مدت ها قبل رسانه ای شده اما هونس که عامل اصلی در گماردن کواچ به عنوان سرمربی بایرن بود هنوز نتوانسته تصمیم نهایی اش را در این باره اتخاذ کند. در واقع هونس هنوز مشکوک است که آیا کواچ می تواند با جذب چند بازیکن جدید تیم را در لیگ قهرمانان بیش تر از فصل جاری به پیش ببرد یا نه.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)

یاشوا کیمیش گل اول بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست