Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا استکی، مدیر سازمان تیم های ملی بوکس، در خصوص لیست اعلام شده تیم ملی اظهار داشت: سعی کردیم از رقابت‌های قهرمانی کشور در خوزستان و انتخابی تیم ملی که در شهر قم برگزار شده بود، بهترین نفرات را به همراه بوکسورهای باتجربه گزینش کنیم و در نهایت 38 نفر را به اردوی تیم ملی بوکس دعوت نمودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به علت محدودیت‌هایی که وجود دارد، 20 نفر در اردوی اول حضور پیدا می کنند و در پایان اردو هم بین ۳۸ بوکسور لیست اولیه تیم ملی یک انتخابی برگزار می کنیم اما بوکسورهایی که شکست می خورند هرگز نباید ناامید باشند چرا که درهای تیم ملی بوکس به روی همه باز است.

مدیر سازمان تیم های ملی بوکس ادامه داد: شاید برخی بوکسورها شرایط این که شب در خوابگاه بمانند را نداشته باشند و شرایط خاص زندگی آنها ایجاب کند بعد از تمرین از اردو جدا شوند که در این خصوص هم مشکلی وجود ندارد و با تعامل و همفکری با رئیس فدراسیون شرایط را مدیریت خواهیم کرد. البته برای ما هیچ فرقی نمی کند که چه کسی و با چه سابقه ای در اردو حضور دارد چون تمام بوکسورها باید در چارچوب قوانین فدراسیون و تیم ملی حرکت کنند.

استکی ضمن بیان این مطلب که تمام مدعیان می توانند در انتخابی ها شرکت کنند، تصریح کرد: برنامه و هدف ما استفاده از حداکثر موجودی بوکس ایران است و طبیعی است که در بین دعوت شدگان به اردو نام چند بوکسور از قلم بیفتد اما باز هم تاکید می کنم هر بوکسوری که مدعی است، می تواند با هماهنگی فدراسیون بوکس و سازمان تیم های ملی، در انتخابی شرکت نماید.

وی خاطرنشان کرد: باید از زحمات کادرفنی سابق تیم ملی هم تشکر کنیم که تمام توان خود را برای موفقیت این تیم به کار بستند. همچنین از تمام مربیانی که در چند سال اخیر برای تیم ملی زحمت کشیدند، قدردانی می کنیم چون تیمی که امروز ما در اختیار داریم ثمره زحمات تمام این عزیزان است. امیدواریم سرمربی قزاقستانی تیم ملی بوکس هم بتواند به داشته های بوکسورهای ما اضافه کند تا در نهایت آرامش بتوانیم به برنامه های خود جامه عمل بپوشانیم.

استکی در پایان یادآور شد: به غیر از کادرفنی ثابت تیم ملی، از مربیان فعال استان تهران و شهرستان ها در اردوها دعوت می کنیم تا به ما کمک کرده و خودشان هم کسب تجربه کنند. بوکس ایران روزهای سرنوشت سازی در پیش دارد و اتحاد و همدلی کلید موفقیت ما در راه کسب سهمیه المپیک خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بوکس تیم ملی تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، نماهنگ «فصل همدلی» به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی، با صدای قاسم افشار و شعری از ندا شامحمدی و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی در معاونت فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش (اداره هنری و سینمایی ) تهیه و منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • ببینید | نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • کلید تمام پلیدی‌ها