Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:02:52 GMT

پدیده شهر خودرو تاریخ‌ساز شد؛ آسیایی شدن هنوز مشروط است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۱۴۹

پدیده شهر خودرو تاریخ‌ساز شد؛ آسیایی شدن هنوز مشروط است

رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای هفته سی‌ام به پایان رسید و پرونده این لیگ نیز بسته شد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای هفته سی‌ام به پایان رسید و پرونده این لیگ نیز بسته شد، لیگی که البته فراز و نشیبش بسیار زیاد بود و در نهایت تکلیف تیم قهرمان و تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده در آن مشخص شد و البته گویا هنوز استرس برای مشهدی‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده شهر خودرو در آخرین روز رقابت‌های لیگ برتر توانست در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز و در روزی که تیم تبریزی به شدت دنبال برتری بود تا زمینه برای آسیایی شدن دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتورسازی را فراهم کند، ماشین‌سازی رضا مهاجری را شکست دهد و لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده چهارم به پایان برساند.

پدیده شهر خودرو خوب شروع نکرد اما بسیار عالی تمام کرد و شاید اگر صرفا در دیدار مقابل سپاهان به برتری رسیده بود اینک سهمیه آسیایی‌اش قطعی به‌نظر می‌رسید اما آنها هنوز هم دارای شانس بسیار بالایی برای آسیایی شدن هستند.

عبدالله ویسی: ویلموتس مثل هندوانه دربسته است!/ پرسپولیس کم‌نوسان و پدیده بهترین تیم لیگ برتر بودمیلاد فراهانی: پدیده مزد زحماتش را گرفتمالک باشگاه پدیده: گل‎محمدی«شهرخودرویی» است/ صعود به آسیا پله اول بود

ماجرا از این قرار است که دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که هر دو در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالاتر از پدیده شهر خودرو قرار گرفته‌اند باید در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند و سپس برنده آنها در فینال به مصاف داماش گیلان برود.

البته تیم گیلانی مدتی قبل عنوان کرده بود در فینال حضور پیدا نمی‌کند، فینالی که از قضا محل برگزاری‌اش نیز مشهد تعیین شده است و پدیده شاید در روزی که در فینال حضور ندارد جشن حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

در واقع تمام مباحثی که در مورد آسیایی شدن پدیده این روزها مطرح می‌شود همه و همه حکایت از این دارد که مشهدی‌ها امیدوار هستند و تا حدی زیادی البته یقین دارند یکی از دو تیم سپاهان و یا پرسپولیس قهرمان جام حذفی می‌شود و سپس آنها به عنوان تیم چهارم لیگ به آسیا راه می‌یابند.

اما به‌ هر حال فوتبال است و هزار اتفاق؛ شاید در فینال این تیم گیلانی بود که به برتری رسید و به لیگ قهرمانان فصل بعد راه یافت اما در این صورت نیز قطعا چیزی از ارزش‌های تیم فوتبال پدیده شهر خودرو و ابتکار و خلاقیت یحیی گل محمدی کم نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)