Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:17:43 GMT

اعلام فهرست ۲۰ نفره استقلال برای دیدار مقابل العین امارات

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۲۶۵

اعلام فهرست ۲۰ نفره استقلال برای دیدار مقابل العین امارات

اسامی بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار برابر العین امارات اعلام شد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با تصمیم فرهاد مجیدی 20 بازیکن برای همراهی استقلال در دیدار مقابل العین امارات فرا خوانده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی این بازیکنان به شرح زیر است: 

سیدمهدی رحمتی، سیدحسین حسینی، مهدی نوراللهی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، فرشاد محمدی‌مهر، آرمین سهرابیان، میثم تیموری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، مرتضی تبریزی، محسن کریمی، روح الله باقری، گادوین منشا، ایسما و مهدی قائدی.

فرشید باقری، رضا یعقوبی و اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت و طارق همام به خاطر مسائل انضباطی در این سفر حضور نخواهند داشت.

تیم استقلال امروز ساعت 16:20 تهران را به مقصد امارات ترک می‌کند. شاگردان فرهاد مجیدی دوشنبه هفته جاری در دیداری تشریفاتی در هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف العین می‌رود.

مذاکره اولیه باشگاه استقلال با غفوری برای تمدید قرارداد

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!