Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@20:51:03 GMT

2 جسد در رودخانه دز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۳۱۳

عصر جمعه 2 جسد توسط غواصان آتش نشانی دزفول در رودخانه دز کشف شد.
به گزارش صدای ایران مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: جنازه نوجوان 13 ساله که پنج روز پیش در رودخانه دز غرق شده بود در ساعت 16:30 دقیقه امروز توسط تعدادی از شهروندان در حوالی بیشه عباس آباد مشاهده و توسط اکیپ غواصی آتش نشانی دزفول از رودخانه دز بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالحسین معظم فر با اشاره به یک حادثه دیگر افزود: در پی تماس شهروندی با سامانه 125 این سازمان در ساعت 19:20 دقیقه گزارش غرق شدن مردی حدود 30 ساله در حوالی پل قدیم اطلاع رسانی شد.
وی اظهارداشت: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت 2 اکیپ از آتش نشانان ایستگاه های شماره سه و مرکزی آتش نشانی را به محل گزارش شده اعزام کرد و بلافاصله عملیات غواصی و جستجو در محدوده پل قدیم آغاز شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: پس از 50 دقیقه تلاش جسد این مرد کشف و از آب بیرون آورده شد.
تمایل مردم برای شنا کردن در رودخانه دز با افزایش دمای هوا در دزفول بیشتر می شود که این امر گاه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و شنا کردن در نقاط ممنوعه باعث ایجاد حادثه و غرق شدن شناگران می شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دز جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و شهرداری یزد: اقدامات اولیه امدادرسانی در حین آتش‌سوزی و زمان حوادث در قالب طرح سفیران ۱۲۵، به دانش‌آموزان سه مدرسه در یزد آموزش داده شد.

 

این طرح قرار است با همکاری سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان دانش آموزی استان در ۱۰ مدرسه اجرا شود.

 

گفتنی است؛ این آموزش‌ها شامل بازآموزی آموزش‌های قبلی و تکنیک‌های فرار از دود بود.

دیگر خبرها

  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند