Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتابچه «سبک زندگی از نگاه قرآن و عترت» ساعت ۱۰صبح جمعه ۱۴تیر در کانون فرهنگی هنری حضرت رسول اکرم(ص) روستای سمسکنده ساری خبر داد.

«سید یحیی رضوی» امروز(28اردیبهشت) به خبرنگار شبستان در ساری گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتابچه«سبک زندگی از نگاه قرآن و عترت» به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران و کانون فرهنگی هنری حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) روستای سمسکنده ساری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) روستای سمسکنده افزود: علاقه مندان جهت تهیه کتابچه مسابقه کتابخوانی این کانون تا پایان خردادماه سال جاری  با تماس از طریق شماره های 09119571387و09111530552 اقدام نمایند.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه ساعت 10صبح جمعه 14تیر در دوبخش خواهران و برادران در گروه سنی بالای 15سال برگزار می شود، ادامه داد: نفرات برتر نیز شامگاه شنبه 22تیرماه سال جاری مصادف با ولادت با سعادت امام رضا(علیه السلام) معرفی و تجلیل می شوند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان مصلی قرآن کریم خراسان جنوبي نمایشگاه خطبه های نماز جمعه نماز جمعه مسابقه کتابخوانی ولادت امام رضا ع سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،   در نشست با کانون‌های فعال حوزه سرود آذربایجان غربی گفت: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است.   وی افزود: هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.   رضایی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب در حوزه سرود پیش‌رو هستند، ادامه داد: آموزش تخصصی مربیان گروه‌های سرود و اعضای آن‌ها از اولویت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی می‌باشد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: دغدغه ما بر این است که میزبان جشنواره سرود کشوری باشیم که ظرفیت بزرگی برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.   رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد باید بیشتر و بهتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان