Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@02:43:55 GMT

محکومیت ۱۰ میلیاردی قاچاقچی لوازم یدکی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۶۹۹

محکومیت ۱۰ میلیاردی قاچاقچی لوازم یدکی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: چهار متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی محکوم به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت شدند.

به گزارش ایسنا، بهرام براری در این باره اظهار کرد: مأمورین اداره کل اطلاعات استان لرستان در حین ایست و بازرسی از یک دستگاه خودرو کامیون کشنده محموله لوازم یدکی خودرو قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از صورتجلسه، پرونده متشکله به شعبه سوم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد برای بررسی و رسیدگی ارجاع داده شد و شعبه مذکور با بررسی و اخذ نظرات کارشناسی از دستگاه‌های مربوط و با عنایت به آخرین دفاعیات متهمین، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهمین به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدمحمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۲۸ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت گاز به در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با بررسی مدارک و مستندات پرونده و اظهارات متهم، قاچاق سوخت را محرز اعلام و نامبرده را به ضبط سوخت‌های کشف شده و پرداخت مبلغ یازده میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 


مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، در اداره اجرای احکام جزای نقدی وصول و پرونده مختومه شد .


به گفته مهاجریان مقدم، ماموران نیروی انتظامی یزد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • قاچاقچی سوخت ۴.۵ میلیارد جریمه شد
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند