Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:18:31 GMT

دیدار معاون اجتماعی ناجا از دانشگاه مذاهب اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۸۴۶

دیدار معاون اجتماعی ناجا از دانشگاه مذاهب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نوریان، معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در دانشگاه مذاهب اسلامی و دیدار با حجت الاسلام مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب و معاونین دانشگاه زمینه‌های همکاری این معاونت و دانشگاه مذاهب اسلامی را بررسی کردند.

در این دیدار مختاری ضمن خیر مقدم به سردار نوریان، ضمن معرفی دانشگاه مذاهب اسلامی اهداف و رسالت‌های آن به ویژه در زمینه نقش این دانشگاه در مبارزه با افراط گرایی و تکفیر، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش این دانشگاه را در همکاری با نیروی انتظامی به ویژه در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار مؤثر ارزیابی کرد و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آشنایی با مذاهب اسلامی برای پرسنل نیروی انتظامی، نقش دانشگاه مذاهب اسلامی در تقریب، همکاری مشترک شعب دانشگاه با مراکز نیروی انتظامی در استان‌ها و برگزاری همایش و نشست‌های مشترک را از جمله محورهای همکاری مشترک عنوان کرد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، تأسیس این دانشگاه را نشانه هوشمندی و آینده‌نگری مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه مذاهب اسلامی امروز پیشتاز فعالیت‌های تقریبی در عرصه‌های مختلف داخل و خارج از کشور است.

سردار نوریان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و فعالیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی، گفت: پلیس به دنبال حل مسائل اجتماعی به روش‌های علمی و آکادمیک است و در این راستا دانشگاه مذاهب اسلامی با چنین اهداف و رسالت‌های مهمی می‌تواند به ما کمک کند.

پس از بررسی موارد همکاری، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مذاهب اسلامی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به امضا خواهد رسید.

کد خبر 4619578

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه مذاهب اسلامی سردار نوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز