Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@00:00:17 GMT

کاراته کای کرمانشاهی به دیدار رده بندی لیگ جهانی راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۸۷۸

کاراته کای کرمانشاهی به دیدار رده بندی لیگ جهانی راه یافت

کاراته کای کرمانشاهی به دیدار رده بندی لیگ جهانی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 چین مصر ملی پوش نیمه نهایی استانبول 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم

مدعی پیشین وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بعد از چهار سال محرومیت، بار دیگر از رقابت‌های جام تختی که هفته آینده در اهواز برگزار می‌شود، استارت خواهد زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چهار سال قبل بود که بهروز هدایتی به عنوان نفر اول مسابقات کشوری راهی پیکارهای قهرمانی آسیا شد و در حالی که 7-صفر از حریف پیش بود، در ثانیه‌های پایانی تن به شکستی عجیب داد.

بعداً مشخص شد که تست دوپینگ قبلی او مثبت اعلام شده و مجبور شد کشتی را با شکست تمام کند. هدایتی با چهار سال محرومیت مواجه شد که اسفند ماه 1402 دوره محرومیتش تمام شده و حالا قرار است بار دیگر به تشک برگردد.

کشتی‌گیر 30 ساله کرمانشاهی در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: در این مدت زیر نظر برادران محبی در کرمانشاه تمرین کردم، با قدرت برمی‌گردم تا سال‌های از دست داده را جبران کنم.

این کشتی‌گیر قرار است در وزن 87 کیلوگرم جام تختی در اهواز روی تشک برود و باید دید بعد از چهار سال دوری از مبارزه، می‌تواند دوباره به جمع مدعیان اضافه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم
  • برنز 60 کیلوی آسیا به ده بزرگی رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد 
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره