Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:12:07 GMT

اعضای بدن دختر 9 ساله بجنوردی به سه بیمار جان دوباره بخشید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۸۸۳

اعضای بدن دختر 9 ساله بجنوردی به سه بیمار جان دوباره بخشید

بجنورد- ایرنا- مسئول واحد فراهم آوری اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اعضای بدن دختر 9 ساله بجنوردی که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند پیوند جان دوباره بخشید.

مهری فرشاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آرام نودهی کودک 9 ساله بجنوردی ابتدای هفته گذشته به علت تب بالا و تشنج به کما رفت که پس از پنج روز بستری شدن در بیمارستان امام حسن (ع) دچار مرگ مغزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا با رضایت خانواده سه عضو این بیمار شامل کلیه ها و کبد امروز در بیمارستان منتظری مشهد به بیماران نیازمند اهدا شد.
به گزارش ایرنا؛ براساس آمارهای موجود و اهدای عضو 12 بیمار مغزی شده به بیماران نیازمند در سال گذشته شاخص استان در این زمینه از میانگین کشوری بالاتر رفته است.
در سال جاری نیز خانواده دو بیمار مرگ مغزی به اهدای عضو رضایت دادند که کلیه ها و کبد یکی از آنها به سه بیمار اهدا شد و یکی از بیماران در بیمارستان منتظری مشهد قبل از اهدای عضو فوت کرد.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اهداي عضو علوم پزشكي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد!

حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است که دچار عارضه مغزی شده است و در بیمارستان به سر می‌برد.

به گزارش خبرآنلاین، براساس اخبار منتشر شده حسن شکوهی به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است.

او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ایفای نقش کرده است. حسن شکوهی با فیلم‌های مهران مدیری شناخته شد. وی برای بار دوم در سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده است. همسر دوم حسن شکوهی متولد سال ۱۳۶۰ و منشی صحنه است.

دیگر خبرها

  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی‌نیاز از باتری 
  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی نیاز از باتری 
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد!
  • دومین اهدای عضو سال جاری در یزد
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۶ نفر زندگی دوباره بخشید