Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:02:44 GMT

پلمپ چند شرکت جعل کننده ویزای عراق

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۹۰۸

پلمپ چند شرکت جعل کننده ویزای عراق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر حویزاوی، مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: نیروی انتظامی چند شرکت عراقی جعل کننده ویزای عراق را پلمب کرد و تعدادی گذرنامه هم ضبط شد، اما این شرکت‌ها دوباره دفاتر خود را در جای دیگری باز کردند.

وی افزود: ویزا و شرکت‌های دلال عراقی مهم‌ترین معضل اربعین سال جاری است که دست ما را خوانده‌اند که مردم ایران محتاج این امر هستند و کنسولگری عراق در خوزستان نیز به مسئله ویزا‌های جعلی ورود و آن را پیگیری کرد، اما اعلام کردند که دیگر این ویزا‌ها را در اختیار ایران نمی‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حویزاوی بیان داشت: از مسئولان استان درخواست می‌کنم که به این مسئله ورود کنند و اجازه ندهند که حق مردم پایمال شود چرا که کنسولگری عراق و دلالان این کشور روزانه ۱۵۰ هزار تومان از مردم برای دادن ویزا پول می‌گیرند و هر روز به این جمعیت درخواست کننده ویزا اضافه می‌شود که این مسئله به طور حتم مشکلات جدی را برای ما ایجاد می‌کند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان ادامه داد: این موضوع را به رئیس سازمان حج و زیارت کشور اعلام کردیم و قرار است با دعوت سفیر عراق در ایران موضوع را حل و فصل کنند چرا که شرکت‌های عراقی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و ۱۰ دلار بابت صدور هر ویزا از مردم ایران دریافت می‌کنند.

وی در پایان گفت: شرکت‌های عراقی ادعا می‌کنند که دستور‌های خود را از عراق می‌گیرند و بعد از برخورد ما، این شرکت‌ها از ۲۲ شرکت به هشت شرکت کاهش یافت، اما درخواستی که داریم این است که شورای تأمین استان و نیروی انتظامی فکری برای این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/م

کارشکنی شرکت های صدور ویزای عراق در خوزستان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره صمت شهرستان سامان گفت:کارگاه غیرمجازتولید چیپس سیب زمینی در شهرستان سامان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمپ شد.
علیرضا نیکوفر افزود: این کارگاه تولید غیر مجاز مواد غذائی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
وی گفت: با پیگیری و رصد بازرسان اداره صمت شهرستان سامان با همراهی بازرسان شبکه بهداشت در بازدید سرزده این کارگاه شناسایی و پلمپ شد.
نیکوفر گفت: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد.
وی افزود: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه