Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@15:06:56 GMT

تعیین‌تکلیف گود برج میلاد تا آخر خرداد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۰۴۹

تعیین‌تکلیف گود برج میلاد تا آخر خرداد

تین‌نیوز | 

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان بنیاد تعاون ناجا و شهرداری برای تعیین تکلیف گود جنب برج میلاد خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، زهرا نژادبهرام با اشاره به جلسه اخیر شورای شهر با مسئولان شهرداری و بنیاد تعاون ناجا برای پیگیری وضعیت گود کنار برج میلاد با بیان اینکه گود کنار مرکز همایش‌های برج میلاد یک ضایعه است که حدود پنج سالی می‌شود که شهر را آزار می‌دهد، اظهار کرد: عدم تعیین تکلیف این گود فضای شهر را دچار چالش کرده و خطرهای بالقوه‌ای را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از آغاز فعالیت شورای شهر پنجم پیگیری وضعیت گود رها شده در دستور کار قرار داشت و در خصوص تعیین تکلیف این گود نشست‌ها و بازدیدهای زیادی انجام گرفت، ادامه داد: زمانی که حناچی به عنوان معاون شهردار در شهرداری فعالیت می‌کرد پیگیری‌های زیادی در مورد تعیین تکلیف این گود صورت گرفت و حالا نیز حناچی به عنوان شهردار تهران مذاکرات و رایزنی‌های زیادی را انجام داده است که در نهایت هفته گذشته جلسه‌ای با حضور معاونین شهرسازی و فنی و عمرانی و همچنین نمایندگان بنیاد تعاون ناجا برگزار شد که اولین دستور جلسه آن نیز پیگیری وضعیت ایمنی گود بود.

وی افزود: در این جلسه از شرکت سازنده، نگهدارنده و پایش‌کننده که زیر نظر بنیاد تعاون ناجا فعالیت می‌کنند، درخواست کردیم که آخرین پایش گود برج میلاد را بدهند که آخرین پایش مربوط به اردیبهشت‌ماه سال جاری بود و مشخص شد که امنیت گود تا آخر سال 1399 تضمین می‌شود، اما در این گزارش عنوان شده است که بهترین راهکار ایجاد سازه در این گود است.

به گفته عضو هیات رییسه شورای شهر تهران، این گود برای ساخت یک سازه ایجاد شد، اما به دلیل عدم رعایت ارتفاع و از آنجایی که دو سوم ارتفاع برج را تحت تاثیر قرار می‌داد، مدیریت شهری این طرح را علیرغم آنکه طراحش «زها حدید» بود، نپذیرفت.

وی همچنین گفت: در بررسی‌های انجام شده شهرداری تهران تمامی استانداردها، معیار، ابعاد و غیره سازه کنار برج میلاد در قالب پاکت حجمی سازه تهیه کرده است و در جلسه روز گذشته نیز تصمیم گرفته شد که شریک ما یعنی بنیاد تعاون ناجا پیشنهادات و نظرات خود را در قالب این پاکت حجمی ارائه کند تا نهایتا مشاورین شهرداری بتوانند این پیشنهادات را مورد ارزیابی قرار داده و تا پایان بهار امسال فکری به حال این گود شود.  

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان این‌که شرکت غدیر به عنوان نماینده بنیاد تعاون ناجا در این جلسه حضور داشت و همه به اجماعی در مورد تعیین تکلیف گود مذکور رسیدیم، اظهار کرد: حتی معاونت شهرسازی شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد که پیشنهادات بنیاد تعاون را که در قالب پاکت حجمی سازه ارائه می‌شود را بررسی و نهایی کند.

نژادبهرام با بیان این‌که امیدواریم بتوانیم در سال 1398 عملیات ساخت‌وساز در گود کنار برج میلاد را آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تفاهم نسبی خوبی فی‌مابین طرفین ایجاد شده است که امیدواریم به سرانجام برسد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران گود برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری

حسن شمسی‌پور دهکردی تاکید کرد: پارسال ۱۸ هزار پروانه صنفی منقضی شده در استان تعیین‌تکلیف و سامان‌دهی شد.

وی افزود: از مجموع واحد‌های صنفی چهارمحال و بختیاری پروانه کسب ۲۱ هزار واحد منقضی شده بود که در یک‌سال اخیر ۱۸ هزار فقره آن تعیین‌تکلیف و سامان‌دهی شد.

شمسی‌پور بیشترین تخلف‌های صنفی را مربوط به واحد‌های بدون مجوز اعلام و تصریح کرد: افراد جامعه برای هر فعالیت صنفی مختلف باید علاوه بر تهیه مکان مناسب و اقلام شغلی، پروانه کسب و مجوز لازم را هم دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان در چهارمحال و بختیاری

وی یادآور شد: در صورت فعالیت واحد‌های صنفی با پروانه منقضی، نسبت به جریمه و تنبیه‌های قانونی شامل تعطیلی موقت واحد تجاری و یا پلمب واحد کسب‌وکار اقدام می‌‎شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • اشتغال‌زایی برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان کردستان
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری