Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: تیم ذوب آهن با رفتار آماتوری که از خود نشان داد نام برند خود را زیر سوال برد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ ورزشی فوتبال ایران ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

مریم جهان نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان میهمان تیم ذوب آهن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در شرایطی برگزار شد که نیمه نخست یک بر صفر به سود ما به پایان رسید. نیمه دوم در دقیقه 75  گل دوم را زدیم. پس از گل دوم بازیکنان تیم ذوب آهن مدام اعتراض‌هایی به داور داشتند و جو بازی را متشنج کردند.

وی افزود:دقیقه 83 بازیکن مصدوم تیم را تعویض کردم. زمانی که بازیکن سیرجان در حال خروج از زمین بود یکی از بازیکنان ذوب آهن اورا هل داد. بازیکن سیرجان که از مقابل نیمکت ذوبی‌ها عبور می‌کرد آنها توهین‌های خود را شروع کردند ودر نهایت به درگیری بین بازیکنان رسید.

سرمربی سیرجان ادامه داد: تیم ما دو بر صفر از حریف جلو بود و تنها 7 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود و نیازی نداشتیم که جو بازی را خراب کنیم. اما تیم ذوب آهن که دو باخت برابر سیرجان داشت نتوانستن این نتیجه را بپذیرد و فضای بازی را به درگیری، خشونت و توهین کشاند. واقعا برای  مربی تیم ذوب آهن متاسفم که با رفتاری آماتور برند ذوب‌آهن را این چنین زیر سوال برد.

جهان نجاتی یادآورشد: در فضای مجازی عکس‌ها و پست‌هایی را منتشر می‌کنند که زیبنده فوتبال بانوان نیست. می‌گویند من توهین کردم. اگر اینچنین است منتظر کمیته انضباطی هستم تا آنها قضاوت کنند. در فضای مجازی با انتشار مطالبی کذب حیثیت و آبروی ما را زیر سوال بردند دراین ماه مبارک و عزیز همه آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

وی تصریح کرد: فیلم بازی موجود است در تمامی صحنه‌ها تنها به دنبال خاتمه درگیری بودم و سعی کردم بازیکنان سیرجان را از این فضا دور کنم. دو بازیکن سیرجان اخراج شد و تیم ما در 15 دقیقه وقت اضافه‌ای که داور گرفته بود 9 نفره بازی را ادامه داد.

لیگ برتر فوتبال بانوان| دست خالی اصفهانی‌ها برابر نمایندگان کرمان

 

انتهای پیام/

R7870/P/S3,27,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال بانوان جوانان ایران و ازبکستان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی با نتیجه چهار بر دو پیروز میدان شدند.

گلهای ایران را مائده بی رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی به ثمر رساندند.

دومین دیدار ملی پوشان برابر ترکمنستان فردا برگزار می شود.

کد خبر 6084634

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان