Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:03:29 GMT

هشدار وقوع سیلاب در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۲۴۶

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از سیلابی شدن مسیل‌ها از بعد از ظهر امروز در استان خبر داد.

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: آخرین نقشه‌های پیش یابی بیانگر عبور متناوب و امواج ناپایدار از جو استان است که تا اواسط هفته جاری و به مرور در ساعات بعد از ظهر سبب رشد ابر و رگبارهای موقتی باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت بارش‌های رگباری در بعد از ظهر امروز احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

کریمی تصریح کرد: دمای مرکز استان امروز بین ۲۷ تا ۱۲ درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای ۶ استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما براساس این این هشدار ، این مناطق تا روز پنج شنبه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ مواجه خواهند بود.
لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ از پیامد‌های احمالی این سامانه است.
احتیاط در سفر‌های بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای ۶ استان
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود