Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نخستین دوره رویداد ملی ایده‏‌پردازی فراساحلی خرداد ماه امسال با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
برگزار می‌شود.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزاری نخستین دوره رویداد ملی ایده‏پردازی فراساحلی با هدف «گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات با موضوعات مختلف»، «ایجاد جریان تبدیل ایده به محصول» و در نهایت «تسهیل و تسریع ورود محصولات به بازار»، در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** شناسایی ایده‌های نو در حوزه فراساحل
این رویداد ملی که به همت دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فناوری‏های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور تدارک یافته است، اهداف دیگری همچون «شناسایی افراد دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در حوزه فراساحل» و «حمایت از تجاری‌ سازی محصولات این حوزه» را دنبال می کند.
نخستین رویداد ملی ایده‏پردازی فراساحلی با محورهای مختلفی چون «بهینه‏سازی تعمیر و نگه‏داری سازه‏های فراساحلی»، «هوشمندسازی بهره‏برداری سکوهای دریایی»، «انرژی‏های تجدیدپذیر دریایی» و «هوش مصنوعی در حفاری» برگزار می شود.
این رویداد ملی، 21 و 22 خرداد ماه همزمان با هشتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل برگزار خواهد شد و مهلت ارسال ایده‏ها به دبیرخانه تا 31 اردیبهشت ماه تعیین شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.oiciran8.com مراجعه کنند.
علمی**2038** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي ايده پردازي فراساحلي فناوري فضايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر, خاطره استاد رضایی، رئیس کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم در نشست خبری کمیسیون بنیاد بانوان کارآفرینی گام دوم گفت: به نمایندگی از حوزه بانوان و جوان سعی کردیم یکسری از بانوان تأثیرگذار از حوزه‌های مختلف اعم از حوزه‌های کشاورزی, حقوقی, صنایع دستی به ویژه صنعت فرش دستباف, مشاغل خانگی, حوزه‌های دانشگاهی, حوزه مادر و کودک و حوزه روانشناسی و جامعه شناسی را با هم تجمیع و با معرفی ظرفیت‌ها, اهداف و عملکرد بنیاد تبیین شود.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد پروژه‌های سال ۱۴۰۳ را با پیش درآمد امسال تا پایان ماه اسفند رقم بزنیم و از فروردین سال ۱۴۰۳ در حوزه زنان به طور تخصصی وارد شویم.

استاد رضایی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها موجود، تمام تلاش مجموعه این است ظرفیت‌ها با محوریت بانوان و جوانان شناسایی و کارشناسان در بنیاد کارآفرینی گام دوم وارد مبحث توسعه محلات شوند.

وی به نقش مادر و محوریت زن در جامعه اشاره کرد و افزود: امید واقع‌بینانه مساله بسیار مهمی است در حقیقت ما مادران حذف امید و فردای فرزندان را نداریم و این در حالی است که پرورش و رشد من مادر برای سازندگی مدیران جامعه مهم و امری حیاتی است.

این بانوی کارآفرین تاکید کرد: در این کمیسیون فضای روحیه احترام به ملیت گرایی بر پایه انسانیت مورد توجه است.

کد خبر 6081145

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری ظرفیت تولید برق از انرژی بادی در بریتانیا
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود