Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:47:06 GMT

همایش ملی تبیین گام دوم انقلاب برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۲۷۲

همایش ملی تبیین گام دوم انقلاب برگزار می شود

زهرا جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته، رهنمودهای آینده‌نگرانه‌ای برای ساختن ایران اسلامی ارائه فرمودند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جنس بیانیه گام دوم شعاری نبوده و دربرگیرنده مفاهیم کلان و بنیادی است، ضرورت تبیین آن بیش از پیش احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این ضرورت، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گیلان بر آن شده است که همایشی با عنوان تبیین گام دوم انقلاب برگزار کند.

جهانی از تمامی علاقمندان و پژوهشگران دعوت کرد که مقالات خود را در قالب محورهای همایش به آدرس پست الکترونیکی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گیلان ارسال کنند.

کد خبر 4619602 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب حوزه علمیه خواهران گام دوم انقلاب طرح های پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شخصیت‌های پاکستانی بر ادامه حمایت از مردم غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در همایشی که از سوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان برگزار شد، تعدادی از اعضای مجلس ملی پاکستان، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی و جمع کثیری از مردم حضور یافتند.
در این همایش اعلام شد که مقاومت و ایستادگی اخیر مردم غزه تمامی جهان را حیرت زده کرده است، زیرا اسرائیل با جنایت‌های گسترده خود هم نتوانسته به اهدافش دست یابد.
شرکت کنندگان در این مراسم اعلام کردند با توجه به وضعیت جاری در فلسطین، روز قدس امسال را با شور بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهند کرد.
در این همایش همچنین از رویکرد دوگانه کشور‌های غربی و نهاد‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر و سکوتشان در قبال نسل کشی فلسطینیان انتقاد شد.......

 

اظهارات:
حمید حسین - عضو مجلس ملی پاکستان
ناصر شیرازی - دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین
اعجاز بهشتی - از علما پاکستانی
ملک اقرار حسین - فعال اجتماعی

دیگر خبرها

  • تاکید شخصیت‌های پاکستانی بر ادامه حمایت از مردم غزه
  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • نشست تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است