Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:32:20 GMT

اطمینان خاطر فدراسیون فوتبال به گل‌محمدی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۲۹۳

اطمینان خاطر فدراسیون فوتبال به گل‌محمدی

یحیی گل محمدی مشکلی برای عقد قرارداد با تیم امید ندارد و صحبتی که قرار است مهدی تاج با باشگاه پدیده داشته باشد برای گرفتن رضایت قلبی از این باشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مهدی تاج گفت با یحیی گل محمدی صحبت هایی برای حضور در تیم امید داشته و با او به توافق رسیده و قرار است در این باره با باشگاه پدیده صحبت کند این شائبه پیش آمده که یحیی گل محمدی با تیم پدیده قرارداد دارد، در صورتی که این طور نیست و قرارداد یحیی گل محمدی با تیم پدیده تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه پدیده برای تمدید قرارداد یحیی گل محمدی مذاکراتی با این مربی داشت و قرار شد بعد از پایان بازی ها این مذاکرات جدی تر شود که فعلا ادامه این مذاکرات متوقف شده است.

 

صحبت مهدی تاج با باشگاه پدیده برای این است که این باشگاه قلبا راضی به حضور یحیی در تیم امید شود و گلایه ای از این حضور به خاطر منافع ملی نداشته باشد. یحیی بعد از فاش شدن این خبر از سوی مهدی تاج مذاکره با فدراسیون فوتبال را تایید کرد و گفت در روزهای آینده قرار است در این باره با خانواده خود و هم چنین باشگاه پدیده مشورت کند و در نهایت یک تصمیم منطقی بگیرد. فدراسیون فوتبال و اما مهدی تاج همکاری با یحیی را قطعی می دانند و در مذاکرات صورت گرفته  به گل محمدی حتی در چینش دستیارانش اطمینان خاطر داده شده و خواسته های مالی سرمربی تیم پدیده هم با توان فدراسیون فوتبال فاصله ای ندارد.

 

گفتنی است تیم امید یکی از 16 تیم حاضر در مسابقات نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهد بود. اما در قرعه کشی بازی ها در سید چهار قرار خواهد گرفت چرا که در دوره قبلی بازی ها در مرحله مقدماتی حذف شده بود. سه تیم از این بازی ها به همراه ژاپن راهی المپیک 2020 توکیو می شوند و اگر ژاپن به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه یابد هر چهار تیم راهی المپیک می شوند.

یحیی گل محمدی (سرمربی) پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟