Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:23:46 GMT

روابط عمومی ها برای تحقق شعار سال مشارکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۳۳۸

روابط عمومی ها برای تحقق شعار سال مشارکت کنند

بوشهر- ایرنا- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر گفت: برای تحقق شعار سال و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری روابط‌ عمومی‌ها و رسانه‌ها در تحقق فرهنگ سازی رونق تولید مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل کاظمی شنبه درنشست بزرگداشت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات افزود: در این ارتباط کمیته شعار سال در ذیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همچنین قرار است امسال با همکاری روابط عمومی‌ها برای فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی، کمک به ارتقای کیفیت تولید، ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری و تشویق بخش خصوصی و تولید کنندگان اقدام های لازم انجام شود.
کاظمی در بخش دیگری ازسخنان های خود اظهارداشت: به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات آیین بزرگداشت این روز مقارن با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) با هدف معرفی روابط عمومی‌ های برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار می شود.
وی گفت: برگزاری بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی برای بررسی، ارزیابی فعالیت و تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی است.
کاظمی ادامه داد: دراین ارتباط 10 روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به عنوان برتر انتخاب شده که در آئینی با حضور استاندار بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دیگر مسئولان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
وی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی استان بوشهر در سال گذشته فعال شده که عمده هدف این مهم بهبود روند اطلاع رسانی و تقویت جایگاه روابط عمومی‌های استان و هم‌افزایی در بین آنان است.
کاظمی یادآور شد: این شورا مرکب از مسئولان روابط عمومی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیری اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر در سال 97 به عنوان نخستین سال فعالیت عملکرد مناسبی از خود ارائه کرد.
وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی، لازم است روابط عمومی‌ها با همکاری و هم‌افزایی علاوه بر ارائه عملکرد دولت زمینه امیدواری و رضایت جامعه را فراهم کنند.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات روابط عمومي ارتباطات رونق توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم در نظر گرفته شده و این نشان از اهمیت همراهی مردم در رسیدن به اهداف اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حامد ویس کرمی در نشست ظرفیت‌های بخش تعاون در جهش تولید اظهار کرد: ما از آن دسته کشورهایی هستیم که تعاون را به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد پذیرفته‌ایم و این بحث در قانون اساسی نیز اشاره شده و در نظریه‌های اقتصادی نیز پذیرفته شده است.

وی افزود: از اوایل انقلاب تا به امروز نیز موضوع تعاون مورد توجه دولت‌ها قرار گرفته است و در دولت سیزدهم نیز بحث تعاون به عنوان یکی از مباحث مهم اقتصاد مورد توجه قرار دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم در نظر گرفته شده و این نشان از اهمیت همراهی مردم در رسیدن به اهداف اقتصادی است. وقتی به موضوع تعاونی‌ها توجه کنیم می‌بینیم که مشارکت مردم در اقتصاد موضوع اصلی بحث تعاون است که در همه جای دنیا به آن توجه می‌شود.

ویس کرمی بیان کرد: در کشور ما نیز مسئله تعاون علاوه بر حوزه اقتصاد در سایر حوزه‌ها شامل حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز موردتوجه قرار دارد؛ در واقع هرچه بیشتر به تعاونی‌ها توجه شود زمینه مشارکت مردم نیز بیشتر خواهد شد.

وی گفت: معتقدم که استقبال مردم از بخش تعاون خیلی بیشتر از مدیران و مسئولان دولتی است و اگر درست این مسیر را هدایت کنیم این زمینه بهتر و بیشتر برای مردم فراهم خواهد شد، اما باید توجه داشت که مشارکت مردم یک سری الزاماتی دارد و اگر مشارکت مردم در اقتصاد را بررسی کنیم می‌بینیم که یک مدل همه این الزامات شامل مالکیت، مدیریت، عاملیت و نظارت مردم را در خود جای می‌دهد و این مدل همان مدل تعاونی است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: به اعتقاد بنده در شرایط کنونی امکان استفاده از تعاونی را در کشور داریم، اما اینکه چقدر و چگونه بخواهیم از ظرفیت تعاونی‌ها در کشور استفاده کنیم به هنرمندی بازیگران تعاونی و سیاست‌گذاران تعاونی در کشور بستگی دارد. برای اینکه بتوانیم از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده کنیم نیازمندیم تغییراتی در سیاست‌های تعاونی‌ها هستیم.

ویس کرمی خاطرنشان کرد: توسعه تعاون در کشور ما تا به امروز یک توسعه خطی بوده و ما به توسعه کمی تعاونی‌ها بیش از هر چیزی توجه کرده‌ایم. ما تا به امروز در کشور بالغ بر ۱۰۳ هزار تعاونی داریم که در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت هستند. این سیاست توسعه‌ای را باید به یک سیاست سه وجهی تغییر دهیم که توسعه کمی نیز یکی از این سه وجه از سیاست‌های توسعه‌ای است و در کنار آن گسترش اجتماعی و عمق اقتصادی تعاونی‌ها یک مسئله جدی و اساسی خواهد بود که باید در نظر گرفته شود.

وی برای بهبود عملکرد تعاونی‌ها به ارائه پیشنهاداتی از جمله، افزایش بهره‌وری در تعاونی‌ها، کاهش ریسک‌پذیری در کسب‌وکار تعاونی‌ها و تقویت نگاه کارآفرینانه در بخش تعاون پرداخت و گفت: این پیشنهادات به الزاماتی احتیاج دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این الزامات شامل نگاه اکوسیستمی به بخش تعاون، ایجاد فناوری هوشمند در حکمرانی داده در بخش تعاون، شفافیت و اصلاح فرآیندها، افزایش صادرات و توجه به رویکرد صادرات در تعاونی‌ها، حرکت به سمت مدل‌های کسب‌وکار جدید و نوین در بخش تعاون و تدوین مدل‌های نوین تأمین مالی تعاونی‌ها است.

منبع: ایرنا

کد خبر 745428

دیگر خبرها

  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است
  • استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند