Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۲۰۰ سمنانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ علی خالقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) امسال نیز مانند سال گذشته از شرق استان و از شهرهای سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار، آرادان و ایوانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال از غرب استان هیچ کاروانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)  اعزام نمی‌شود گفت: امسال به علت هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از غرب استان اعزام نخواهیم داشت مگر اینکه افرادی بخواهند با خودرو شخصی در مراسم حضور یابند.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده «کمیته ارتحال امام خمینی (ره)» گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد کاروان‌های زیارتی عاشقان روح‌الله از استان سمنان نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

تهران| برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی برای نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی استاعضای ستاد سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سمنان معرفی شدندمراسم ارتحال امام(ره) در 100 بقعه متبرکه استان کرمان برگزار می‌شودستاد سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ایلام تشکیل شد

سرهنگ خالقیان با اشاره به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: امسال نیز مانند سال گذشته اعزام کاروان‌های زیارتی از استان سمنان بعد از نماز ظهر و عصر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان گفت: به این منظور قرارگاه شهید فهمیده نیز تشکیل‌شده و تمام برنامه‌های سالگرد امام خمینی(ره) از طریق این قرارگاه انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: همچنین امسال به خاطر ماه مبارک رمضان مراسم پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) را نیز نخواهیم داشت.

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه هزینه اعزام افراد به حرم به‌صورت رایگان است گفت: کاروان‌های زیارتی پس از حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و اقامه نماز مغرب و عشا و صرف افطار به سمت سمنان حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در پایانه سلام شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرودگاه حضرت امام خمینی و هواپیمایی و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان کشورمان، سفر‌های عمره پس از وقفه‌ای ۹ساله از سرگیری شد و نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره (۱۷۰نفر) رهسپار مدینه هستند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان هستنند با پرواز‌های هواپیمایی ایران ایر، رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و به مدت ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت و با زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع اعمال و مناسک عمره را انجام خواهند داد.

حدود ۵ هزار و ۷۲۰ نفر تا ۱۳ اردیبهشت و قبل از مناسک حج تمتع به عنوان سفر عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند و آخرین گروه ۲۳ اردیبهشت به ایران برمی گردند.

اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور شامل مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و امام خمینی صورت می‌گیرد.

پرواز‌های عمره مفرده قرار بود که در دی سال گذشته انجام شود که به دلیل برخی موانع فنی، این مهم به تعویق افتاد، اما با تلاش‌های دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان عالی رتبه کشوری این موانع رفع و اعزام‌ها از سرگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها