Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@03:37:33 GMT

نخست وزیر عراق اعضای هیئت میانجی گری را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۴۸۵

نخست وزیر عراق اعضای هیئت میانجی گری را معرفی کرد

خبرگزاری «المعلومه» عراق امروز(شنبه) به نقل از یک تحلیلگر سیاسی مدعی شد که عادل عبدالمهدی نخست وزیر این کشور اسامی هیئتی که موظف به میانجی گری میان آمریکاو ایران شده اند را معرفی کرده است.

به گزارش شفقنا، المعلومه به نقل از «امیرالساعدی»مدعی شد: دولت عراق هیئتی را برای میانجی گری میان آمریکا و ایران تشکیل داده است که متشکل از وزیر امور خارجه، مشاور امنیت ملی و رئیس سرویس اطلاعاتی عراق می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الساعدی به همین خبرگزاری گفت: عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق دستور تشکیل کمیته عالی رتبه ای را برای گفتگو در این زمینه متشکل از محمد علی الحکیم وزیر خارجه، مصطفی الکاظمی رئیس سرویس اطلاعات و فالح الفیاض رئیس سرویس امیت ملی عراق صادر کرده است.

وی افزود: این کمیته آماده ترک عراق و گشودن گفتگوی فراگیر با همه طرف های درگیری میان ایران و آمریکا جهت فروکش کردن بحران منطقه است.

این تحلیلگر عراقی افزود: آمریکا و حتی ایران تمایل دارند که عراق به همراه عمان و سوئیس نقش مهمی در زمینه آشتی میان طرفین ایفا کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی میانجی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟