Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:43:02 GMT

نصب 1300 عدد علائم ايمني در جاده هاي استان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۴۸۸

نصب 1300 عدد علائم ايمني در جاده هاي استان

خبرگزاري آريا- 

کرمانشاه_مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان کرمانشاه از نصب بيش از 1300 عدد علائم ايمني در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.

فريبرز کرمي اظهار داشت: از ابتداي سال تاکنون 570 تن لکه گيري با آسفالت گرم و 5057 تن با آسفالت سرد در سطح محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان کرمانشاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: طي اين مدت 985 کيلومتر از حريم محورهاي مواصلاتي فرعي و اصلي استان تيغه زني و 1324 عدد علائم ايمني نصب شده است.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان کرمانشاه از انجام بيش از 176 هزار و 600 کيلومتر ريزش برداري، رفع انسداد و پاکسازي سطح جاده‌ها و شانه سازي محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان به ميزان 5156 کيلومتر خبر داد.

وي با بيان اينکه طي اين مدت 308 عدد تنقيه، تعمير و مرمت پل‌هاي آسيب ديده ناشي از سيل انجام شده به خط کشي محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان به ميزان 257 کيلومتر اشاره کرد.

کرمي نصب نيوجرسي و گارديل در 1908 کيلومتر از محورهاي مواصلاتي فرعي و اصلي استان، روکش آسفالت به ميزان چهار کيلومتر و اصلاح شيب شيرواني به ميزان 13 کيلومتر را از ديگر اقدامات انجام شده دانست.

وي گفت: از ابتداي سال شش مورد رفع و اصلاح نواقص نقاط حادثه خيز و هشت دستگاه تعريض پل در اين نقاط انجام همچنين پنج هزار کيلومتر باند برف روبي و نمک پاشي و بازگشايي 329 کيلومتر راه روستايي انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نصب 1300 تابلو در جاده هاي استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    صابر برهانی   گفت: در یک سال گذشته بهسازی و آسفالت راه روستایی محور تکاب به اغولبیک به طول ۰.۷کیلومتر و آی قلعه سی به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

وی با اشاره به شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۵ کیلومتر در مدت زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱ کیلومتر از راه اصلی و فرعی شهرستان تکاب نیز روکش آسفالت شد.

برهانی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب خط‌کشی شد و ۱۳۰ کیلومتر از این محورها نیز تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای شهرستان تکاب در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی محور تکاب بیجار سه‌راهی قرخلو تمای به طول ۳۰۰ متر؛ گردنه کوتان به طول ۳۰۰ متر و محور تکاب ایرانخواه سه راهی چیدره به طول ۳۰۰ متر از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان تکاب در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر و نگهداری نیز به‌صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲