Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:24:44 GMT

پیش بینی برنامه اعزام زائران استان مرکزی به مرقد امام راحل

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۵۲۱

پیش بینی برنامه اعزام زائران استان مرکزی به مرقد امام راحل

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تمهیدات لازم برای اعزام زائران به مرقد امام خمینی (ره) توسط دستگاه های مسئول این استان اندیشیده شد.

به گزارش ایرنا، « بهروز اکرمی » روز شنبه در نشست هماهنگی آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی در اراک افزود: پنج هزار و 500 نفر از این استان بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دستگاه های مسئول از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف باید پیگیری تامین اقلام مورد نیاز زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) را در دستور کار قرار دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: تامین ایمنی جاده ای زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) توسط پلیس راه استان انجام می شود و پیگیری مسائل حوزه بهداشت و درمان با دانشگاه علوم پزشکی اراک است.
اکرمی گفت: ایمن سازی وسائل نقلیه از جمله اتوبوس‌ها باید توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: نیاز است تا مراسم های یادبود رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهرهای استان نیز همچون گذشته با شور و صلابت برگزار شود.
امام خمینی (ره ) شامگاه 13 خرداد سال 1368 خورشیدی به علت عارضه قلبی در سن 87 سالگی درگذشت.
1955/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استانداري ستاد ارتحال امام خميني ره استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند ولی امام راحل (ره) با تیزبینی و هوشیاری و درک به آینده، ارتش راه به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرزها می‌توانستند.

وی اضافه کرد: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) روز ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد. در آن روز ارتشیان غیور در مقابل امام راحل (ره) رژه رفتند و از آن روز به بعد این ارتش، به تعبیر مقام معظم رهبری ارتش حزب‌الله است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و همه حوادث کشور جانانه ایستاده است، تصریح کرد: شاهد این اقدام و نقش ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی تقدیم ۴۷ هزار شهید است.

وی نقش ارتش در همه عرصه‌ها خاص و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در دفاع هوایی، زمینی و دریایی دارد و امروز روز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان روز نیروی زمینی ارتش نامگذاری شده است.

استاندار بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشیان قهرمان و دلاور تصریح کرد: ارتشیان در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی از بین برده‌اند.

محمدی‌زاده یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر را وعده صادق دانست و تأکید کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 6081081

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن