Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@00:53:26 GMT

پزشک آمریکایی با 177 فقره تجاوز در پرونده اش

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۸۳۱

پزشک آمریکایی با 177 فقره تجاوز در پرونده اش

پزشک سابق دانشگاه ایالتی اوهایو در آمریکا دست‌کم ۱۷۷ دانشجو را مورد سوء استفاده قرار داده‌ است. تجاوز

تحقیقات انجام گرفته نشان می‌دهد «ریچارد استرائوس» در فاصله سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۸ میلادی ۱۷۷ دانشجو را مورد سوء استفاده قرار داده‌ است. این پزشک که در سال ۲۰۰۵ فوت کرده در سال ۱۹۸۸ و پس از آنکه اتهاماتی در رابطه با تجاوز، به او وارد شد به صورت داوطلبانه بازنشسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک آمریکایی

دانشگاه ایالتی اوهایو اعلام کرد: یک مرکز حقوقی برای مدت یک سال تحقیقاتی را در رابطه با این ادعا انجام داد و با دانشجویان و کارمندان سابق دانشگاه مصاحبه داشت و بررسی‌ها نشان داد در این بازه حدودا ۲۰ ساله این پزشک دانشجویان و حتی برخی بیماران خود را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده‌ است.

سوء استفاده جنسی

خبرگزاری یونایتدپرس نوشت: رئیس دانشگاه ایالتی اوهایو با ابراز تاسف از وقوع چنین جرائمی گفت: عدم رسیدگی این مرکز آموزشی به ادعاهای مطرح شده در این‌باره و پیشگیری از تکرار آن غیر قابل پذیرش است. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد

محمدرضا ابیض معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۳۴ پرونده مربوط به تخلفات پزشکی در کمیسیون ماده ۱۱ تخلفات حوزه درمان در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۳ پرونده برای برخورد قانونی به تعزیزات ارسال شد.

وی صیانت از حقوق بیماران را خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد و افزود: اضافه دریافت شامل زیرمیزی، وجه مازاد خارج از تعرفه و تحمیل خدمات درمانی غیر لازم در بررسی‌های انجام شده در این ۱۳ پرونده کشف و پرونده متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ابیض با اشاره به پلمب سه مرکز درمانی در این شهرستان افزود: ۲ مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و یک مرکز لیزر به علت فعالیت غیرمجاز پلمب و پرونده آنها به دادگاه انقلاب ارجاع داده شد.

وی همچنین از ارجاع پنج پرونده تخلف به سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: یک پرونده قصور پزشکی و چهار پرونده رعایت نکردن حقوق بیمار به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ابلاغ تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ به تمام مراکز درمانی و پزشکان این شهرستان اظهارکرد: هیچ پزشکی حق ندارد مبلغی مازاد بر تعرفه به عنوان حق ویزیت و یا خدمات درمانی از بیمار دریافت کند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند یا به صورت حضوری با مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان دزفول، مراتب شکایت خود را اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه