Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان از ارسال نظر شورای نگهبان درباره استانی شدن انتخابات به مجلس تا پایان وقت امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا عباسعلی کدخدایی در رابطه با نظر نهایی شورای نگهبان در مورد لایحه اصلاح قانون انتخابات با بیان اینکه این لایحه در جلسات متعدد شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: این لایحه پنج شنبه گذشته تا آخرین لحظات در حال بررسی بود و نظر شورای نگهبان امروز تا پایان وقت برای مجلس ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباسعلي كدخدايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه مجارستان روز دوشنبه اعلام کرد که آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا اساساً در حال رقابت هستند تا ببینند چه کسی می‌تواند تسلیحات بیشتری را به اوکراین برساند، درگیری با روسیه را تشدید کند و جنگ جهانی جدید را به راه اندازد.

وزیر خارجه مجارستان تاکید کرد که پس از تصمیم کنگره آمریکا مبنی بر تصویب لایحه جدید در مورد کمک به اوکراین، سیاستمداران اروپایی حامی جنگ، می‌خواهند همین اقدام را انجام دهند.

سیارتو افزود که در نتیجه تحویل تسلیحات جدید و میلیاردها یورو دیگر به اوکراین از امروز در دستور کار اروپا قرار گرفت.

سناتور «مارک وارنر»، رئیس کمیته اطلاعاتی سنا امروز گفت که آمریکا ممکن است تا پایان هفته آینده تدارکات نظامی به اوکراین شامل موشک‌های عملیاتی-تاکتیکی اتکمز را از سر بگیرد.

روز گذشته نیز وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای، به طور رسمی به تصویب لایحه کمک نظامی جدید در مجلس نمایندگان آمریکا برای به اوکراین، واکنش نشان داد و تاکید کرد که «واشنگتن رویکرد خود را از پیروزی اوکراین، به ادامه‌دار کردن جنگ دست کم تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (در ماه نوامبر)» تغییر داده است.

کد خبر 6085726

دیگر خبرها

  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال