Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین ماهینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در کل جای خیلی‌ها در این قهرمانی‌ها خالی است، اما جای هادی نوروزی طور دیگری خالی است، فکر می‌کنم حقش بود که یک قهرمانی با پرسپولیس بیاورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس پنج‌شنبه شب بعد از برتری یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم موفق شد سومین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر فوتبال کشورمان جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همین بهانه سراغ حسین ماهینی رفتیم.

حسین ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد هت‌تریک قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر، شرایط سخت پرسپولیس در این فصل لیگ برتر، هجمه‌هایی که علیه شاگردان برانکو وجود داشت، ادامه راه پرسپولیس در این فصل و فصل آینده و ... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا در مورد سومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر صحبت کن، با این قهرمانی در تاریخ فوتبال ایران جاودانه شدید.

همه می‌دانند در این ۳،۴ سال اخیر چقدر سختی کشیدیم. وقتی اولین قهرمانی را کسب کردیم می‌دانستیم تکرار قهرمانی خیلی سخت است، اما هم قسم بودیم تا این کار را انجام بدهیم. در این راه هم موانع زیادی داشتیم، اما خدا را شکر دومین قهرمانی پیاپی را هم گرفتیم. بعد از آن در فصل جدید همه می‌خواستند پرسپولیس در قهرمانی هت‌تریک نکند. برای این کار هر فشاری بود گذاشتند و هر انگی هم به ما زدند، اما ما با پنجره بسته، با کلی مصدوم، در مقطعی با ۱۲،۱۳ بازیکن به میدان رفتیم. هر ۳،۴ روز یکبار بازی کردیم، حتی در فیفادی هم برای ما بازی گذاشتند، اما از هدف‌مان کوتاه نیامدیم. ما از جان و دل مایه گذاشتیم تا فقط و فقط دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

*واقعا دلیل این همه هجمه‌ای که علیه پرسپولیس وجود داشت چه بود؟

نمی‌دانم. ما از همان ابتدای فصل پنج تیم بودیم که معلوم بود مدعی قهرمانی هستیم، اما واقعا کسی فکر نمی‌کرد با این شرایط ما صدر جدول برسیم و در صدر بمانیم، اما هدف ما خیلی بزرگ بود. وقتی با بچه‌ها صحبت می‌کردیم به آن‌ها گفتیم که از هیچ موفقیتی سیر نمی‌شویم. تجربه قهرمانی در پرسپولیس آنقدر لذت‌بخش است که هر تلاشی کردیم تا این اتفاق رخ بدهد. جالب است ۳ تیم باهم متحد شده بودند که ما قهرمان نشویم آن‌ها حاضر بودند یکی از خودشان قهرمان نشود، اما پرسپولیس هم به قهرمانی نرسد! اما خدا دید که ما چقدر زحمت کشیدیم و مزد زحمت ما را هم داد.

*گرفتن جشن قهرمانی آنهم در استان بوشهر برای تو که بوشهری هستی حتما حس خاصی داشته.

دقیقا همین است. خب ما از قهرمانی خیلی خیلی خوشحال بودیم و من هم از همه خوشحال‌تر بودم. هیچ‌وقت فکر این را نمی‌کردم که در استان خودم قهرمانی پرسپولیس را جشن بگیرم.

*همان ابتدای فصل که پنجره پرسپولیس بسته بود واقعا فکر می‌کردی در نهایت قهرمان شوید؟

ما از همان اول فصل برای قهرمانی انگیزه داشتیم می‌دانستیم با هت‌تریک قهرمانی جاودانه می‌شویم. خوشبختانه در نیم‌فصل اول با آن همه مشکل خوب امتیاز جمع کردیم و در نهایت قهرمان هم شدیم.  

*حالا که لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس تمام شده از کسی یا حرفی ناراحت نیستی؟

خیلی‌ها به ما فشار آوردند و ما را اذیت کردند، اما خدای جای حق نشسته است. در طول فصل داوری‌ها خیلی به ضرر ما بود که نمونه‌اش همین بازی با ماشین‌سازی بود، اما مدام از این صحبت می‌کردند که پرسپولیس از داوری ضرر نکرده و داوری علیه تیم خودشان است در حالی که نمی‌گفتند در چند بازی داوری علیه پرسپولیس بوده.

*فکر می‌کنی همین شرایط خوب در یکی، دو بازی پایانی فصل و فصل آینده هم برای پرسپولیس فراهم باشد؟

ما هم در جام حذفی هستیم و هم آسیا و باید برای تمام این بازی‌ها با قدرت به زمین برویم، مخصوصا نیمه‌نهایی جام حذفی در اصفهان. اگر در این بازی همه چیز نرمال باشد می‌توانیم با موفقیت زمین را ترک کنیم و سپاهان را شکست بدهیم.

*در این مدتی که مصدوم بودی، بازی بود که دلت بخواهد برای پرسپولیس به میدان بروی؟

من مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم. در این چند ماه دکترها، کادرفنی، ماساژور‌ها و اعضای تدارکات را خیلی اذیت کردم، اما توانستم برگردم. الان بدنم صددرصد آماده نیست، اما از لحاظ مصدومیت مشکلی ندارم. بازی‌هایی بود که می‌دیدم بچه‌ها چقدر خسته هستند و دلم می‌خواست برای پرسپولیس بازی کنم، اما نمی‌توانستم. واقعا دلم برای بچه‌ةا می‌سوخت، ولی کاری از دستم بر نمی‌آمد.

*برای فصل بعد قرارداد داری؟

بله، قرارداد دارم می‌خوام با قدرت برای پرسپولیس بازی کنم.  

*تو هم در زمانی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت در این تیم بودی و هم در زمان فعلی. فکر می‌کنی جای چه کسی در این قهرمانی‌ها خالی است؟

همیشه به بچه‌ها می‌گویم که چه شرایطی داشتیم و می‌گویم خدا دوست‌مان دارد که در پرسپولیسی هستیم که قهرمان می‌شود. خدا را شکر در تیمی هستیم که جام می‌آورد. در کل جای خیلی‌ها در این قهرمانی‌ها خالی است، اما جای هادی نوروزی طور دیگری خالی است. فکر می‌کنم حقش بود که یک قهرمانی با پرسپولیس بیاورد.

*صحبت پایانی؟

به هواداران می‌گویم که ما را خیلی اذیت کردند تا قهرمان نشویم، اما به خاطر آن‌ها هیچ‌وقت دست از تلاش نکشیدیم و نمی‌کشیم. ما با تمام قوا برای پرسپولیس بازی می‌کنیم تا بازهم برای این تیم و هوادارانش جام بیاوریم.

گفتگو از میلاد اعظمی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین ماهینی پرسپولیس برانکو لیگ برتر قهرمانی پرسپولیس استقلال سپاهان تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد: تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند.

وی تصریح کرد: هر بازیکنی که دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد: اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896014

دیگر خبرها

  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • (ویدیو) تمرینات پای وحشتناک هادی چوپان
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز