Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:35:01 GMT

پرسپولیس و کسب سومین قهرمانی متوالی‌ در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۴۴۵۹

پرسپولیس و کسب سومین قهرمانی متوالی‌ در لیگ برتر

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل پارس جنوبی برای سومین مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر شد. نقش مربی این تیم در کسب قهرمانی ها و 3 بار متوالی قهرمان شدن از مهم ترین نکات قابل توجه پیروزی پرسپولیس به شمار می رود.

پنجشنبه شب در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر باشگاه های ایران، پرسپولیس به میهمانی پارس جنوبی رفت و با تک گل «ماریو بودیمیر» به پیروزی رسید تا با 61 امتیاز، جام قهرمانی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اوصاف سرخپوشان پایتخت با هدایت برانکو برای سومین فصل متوالی به قهرمانی لیگ برتر رسیدند. این پنجمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است که این تیم را در کنار سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم ها معرفی می کند.
به گزارش گروه نشریات خبری، بررسی امروز (28 اردیبهشت ماه) روزنامه ها، خبرگزاری ها و تارنماهای داخلی نشان می دهد که رسانه های نزدیک به طیف اصلاح طلب با توجه به عملکرد برانکو مربی این تیم در کسب قهرمانی ها نوشتند: برانکو کار مهمی که برای پرسپولیسی‌ها انجام داده این تیم را در لیگ نوپای برتر ایران تبدیل به پرافتخارترین تیم ایران کرده است.
عبارت های کانونی طرح شده از سوی رسانه های اصلاح طلب عبارتند از: «عصر برانکو» در پرسپولیس یکی از باشکوه‌ترین دوران تمام تاریخ این تیم؛ برانکو چهار سال موفق ظاهر شد؛ آقای برانکو جام نوش جان؛ از این پنج‌تا قهرمانی،سه‌تایش را برانکو گرفته؛ صید‌ جام سرخ از خلیج فارس؛ رکورد خارق العاده پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر؛ پرسپولیس در بازی‌های پایانی عملکردی محتاطانه داشت؛ پرسپولیس برای سومین بار متوالی به قهرمانی لیگ برتر دست یافت.
رسانه های نزدیک به جریان اصولگرا هم در این باره معتقدندکه: برانکو بهترین مربی خارجی است که بعد از انقلاب به ایران آمده است. او هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس عملکرد خوب و قابل قبولی داشت.
برخی از عبارت های استفاده شده در مطالب رسانه های نزدیک به جریان اصولگرا عبارتند از: اعلام نام برانکو که به عنوان چهاردهمین مربی خارجی پرسپولیس؛ پرسپولیس قهرمان تکراری؛ پرسپولیس از ابتدای لیگ اسب خودش را برای قهرمانی زین کرد؛ سه قهرمانی متوالی پرسپولیس کار آسانی نبود که از پس از هر تیمی بربیاید؛ بعیداست حالا حالاها کسی بتواند آن را تکرار کند؛ باشگاه پرسپولیس همچنین با 12 قهرمانی هم پرافتخارترین تیم در تمامی ادوار؛ کاربران فضای مجازی با هشتگ #پرسپولیس_قهرمان شبکه‌های اجتماعی را سراسر قرمزپوش کردند.

رسانه های اصلاح طلب
..............................
**عملکرد موفقیت آمیز برانکو رمز قهرمانی
روزنامه اعتماد با تیتر «قرمزته،آبی آبلیموجات» نوشت: به جرات می‌توانیم بگوییم «عصر برانکو» در پرسپولیس یکی از باشکوه‌ترین دوران تمام تاریخ این تیم است؛ تیمی که در گذشته بزرگان زیادی داشته و به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است. برانکو با سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر پرسپولیس را به همراه سپاهان به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل کرد و موفق شد تعداد تمام قهرمانی‌های تاریخ پرسپولیس در لیگ سراسری را به عدد 12 برساند.
اعتماد افزود: به هر حال پرسپولیس سومین قهرمانی متوالی‌اش را در لیگ برتر کسب کرد و حالا در شرایطی که طرفداران استقلال قهرمانی پرسپولیس را غیر فوتبالی و ناشی از عوامل غیرفنی می‌دانند، ‌پرسپولیسی‌ها می‌توانند شادمانه از کنار این حرف و حدیث‌ها بگذرند و با تأسی به مرحوم علی حاتمی، دیالوگ ماندگار فیلم «مادر» را تحویل استقلالی‌ها دهند و بگویند: قرمزته، آبی آبلیموجات!

ناصر محمدخانی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با روزنامه اعتماد گفت: به هر حال برانکو چهار سال در این تیم بوده است. در این چهار سال هم موفق ظاهر شده. بار اول تیم را نایب قهرمان کرد؛ البته آن فصل هم پرسپولیس می‌توانست قهرمان شود اما بازی مقابل نفت را خیلی راحت از دست داد و در نهایت دوم شد، سه دوره پیاپی هم تیم را قهرمان کرده است. اینها نشان می‌دهد رزومه برانکو خوب است و موفق عمل کرده. هم خودش و هم کادر فنی‌اش.

روزنامه شرق با تیتر «آقای برانکو جام نوش جان» عنوان داشت: برانکو کار مهم دیگری هم برای پرسپولیسی‌ها انجام داده؛ او این تیم را در لیگ نوپای برتر ایران تبدیل به پرافتخارترین تیم ایران کرده است؛ پیش از رقابت‌های این فصل سپاهان با پنج عنوان قهرمانی، عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر را در چنگ خودشان داشتند، ولی با قهرمانی تازه پرسپولیس، حالا تعداد قهرمانی آنها در لیگ برتر هم به عدد پنج رسیده است؛ از این پنج‌تا، سه‌تایش را برانکو گرفته و دوتای دیگر را علی پروین و افشین قطبی آورده‌اند، ولی طبیعتا کاری که برانکو کرده اهمیتش بیشتر است، چون او علاوه‌بر سه قهرمانی، یک نایب‌قهرمانی هم آورده تا همه‌چیز را با سپاهان شریک شود؛ این دو تیم حالا با پنج عنوان قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی در صدر هستند، ولی از آنجا که پرسپولیس دوبار در لیگ سوم شده و سپاهان تنها یک‌بار به این عنوان رسیده، پرسپولیس جای این تیم اصفهانی را در صدر جدول پرافتخارترین‌ها می‌گیرد.

«صید‌ جام سرخ از خلیج فارس» عنوان گزارش روزنامه ایران است.
در بخشی از آن آمده است: برانکو ایوانکوویچ نیز به‌عنوان اولین مربی تاریخ لیگ برتر که یک تیم را 3 بار پیاپی به قهرمانی لیگ برتر رسانده، دارای شخصیتی اسطوره‌ای میان هواداران پرسپولیس شده که این تیم را به پنجمین قهرمانی اش در لیگ برتر و دوازدهمین قهرمانی اش در تاریخ لیگ‌های ایران رسانده و حالا می‌توان مصرع اول شعر را این طور تغییر داد که «بِده جام می‌و از جم بُکن یاد». سرخ‌ها در حالی صاحب جام شدند که به‌نظر می‌رسد پروژه‌ای دشوار را به پایان رسانده‌اند. لیگی که با محرومیت از نقل و انتقالات آغاز شد و تا نیم فصل ادامه داشت و در خلال آن سرخ‌ها عنوان نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند، تا نیمه نهایی جام حذفی بالا آمده‌اند و ازمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل جاری هم صعود نکردند اما حالا جامی را بالای سر بردند که برای‌شان ارزش زیادی دارد و این در یک لحظه قابل احساس بود. پیش از لحظه اهدای جام به سیدجلال حسینی، یکی از هواداران پرسپولیس به درون زمین رفت و قصد داشت پای سید جلال را ببوسد که حسینی او را از زمین بلند کرد و در آغوش گرفت.

** پرسپولیس رکوردار در قسمت های مختلف
با اعلام رکورد خارق العاده پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر خبرگزاری اینا نوشت: قرمزها تنها با همین یک شکست موفق شدند رکوردار کمترین باخت در تاریخ لیگ برتر گردند، پیش از این پرسپولیس در لیگ یک، پاس تهران در لیگ سوم، استقلال تهران در لیگ پنجم و استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم هر کدام با 3 شکست رکورد کمترین باخت در طول یک فصل را مشترکا در اختیار داشتند. همچنین آنها در این فصل در حالی 13 تساوی به دست آوردند و قهرمان شدند که پیش از این سپاهان با 12 تساوی در لیگ دهم و استقلال خوزستان با همین تعداد تساوی در لیگ پانزدهم به عنوان قهرمانان لیگ، بیشترین تساوی را در انتهای فصل کسب نموده بودند.

تارنمای بهار نیوز نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عنوان قهرمانی هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را به خود اختصاص داد که کاپیتان این تیم نیز یک رکورد دست نیافتنی را از خود بر جای گذاشت. سیدجلال حسینی که سومین قهرمانی اش با پرسپولیس را جشم گرفت و به عنوان کاپیتان جام را بالای سر برد، با سه تیم توانسته است هفت بار در لیگ برتر قهرمان شود. حسینی یک بار با سایپا، سه بار با سپاهان و سه بار هم با پرسپولیس قهرمان فوتبال ایران شده تا با 7 هفت قهرمانی رکوردی ماندگار را برای خودش به جا بگذارد.

** ثبات در بازی های پرسپولیس رمز قهرمانی
روزنامه آرمان می نویسد: لیگ هجدهم با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس از شروع تا پایان بازی‌ها ثبات داشت و همین موضوع باعث قهرمانی‌اش در لیگ‌برتر شد.

** عملکرد مثبت پرسپولیس
در سرمقاله روزنامه اعتماد با قلم بیژن ذوالفقار نسب آمده است: پرسپولیس در بازی‌های پایانی عملکردی محتاطانه داشت. می‌توان گفت با وجود عدم برخورداری از بازیکنان مناسب در بعضی پست‌ها، بازی‌ها را بسیار خوب مدیریت کردند و موفق شدند به قهرمانی برسند. عاملی که باعث شد پرسپولیس با توجه به ضعف در بازی‌های پایانی همچنان جایگاه خودش را در جدول حفظ کند، امتیازگیری خوب آنها در ابتدای فصل است.
اعتماد افزود: پرسپولیس اندوخته خوبی داشت و با اتکا به همان عملکرد خوب ابتدای فصل و نیم‌فصل دوم، موفق شد بر فشردگی بازی‌ها و مصدومیت‌هایی که گریبان این تیم را گرفته بود غلبه کند و قهرمان شود. پرسپولیس در بازی‌های پایانی لیگ بسیار مرموزانه و زیرکانه موفق شد خودش را در صدر جدول نگه دارد و من سهم زیادی از این قهرمانی را حاصل درایت برانکو ایوانکوویچ می‌دانم. با وجود اینکه طرفداران احساس می‌کردند با جذب بازیکنان جدید، پرسپولیس در نیم فصل دوم کار ساده‌تری خواهد داشت، اما این‌طور نبود چرا که این بازیکنان جدید در حد و اندازه نام پرسپولیس نبودند. پرسپولیس باید بازیکنانی جذب کند که در سطح بالاتری باشند. بازیکنانی که بخواهند در پرسپولیس رشد کنند و شناخته شوند، در کوتاه‌مدت نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای این تیم باشند. بازیکن 300 هزار دلاری مانند بودیمیر نمی‌تواند تحولی در پرسپولیس ایجاد کند. باید بازیکنانی جذب این تیم شوند که از بازیکنان فعلی بهتر باشند.

**شکسته نشدن رکورد
به گزارش خبرگزاری ایسنا، هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس با 61 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد به این ترتیب رکورد 66 امتیاز در یک فصل که پرسپولیس در لیگ پانزدهم بدست آورد کماکان دست نخورده باقی ماند و شکسته نشد.

** جشن قهرمانی پرسپولیس در خیابان ها
به گزارش خبرگزاری ایسنا، پرسپولیس برای سومین بار متوالی به قهرمانی لیگ برتر دست یافت تا شمار قهرمانی‌های خود را به عدد پنج رساند. بعد از این قهرمانی که در شهرستان جم در استان بوشهر رقم خورد، هواداران تهرانی پرسپولیس به خیابان‌های مرکزی تهران آمدند و به ابراز خوشحالی پرداختند. پرسپولیسی‌ها سوار بر خودروهای شخصی خود در خیابان‌های تهران خوشحالی کردند و با بوق ممتد خودروها و شیپورهای خود آرامش شبانه تهران را بر هم زدند. برخی از هواداران در داخل خودروها و در خیابان پرچم‌های قرمز رنگ تیم محبوب‌شان را به نمایش گذاشتند و صدای موزیک خودروها را هم زیاد کردند و به شادمانی پرداختند. در پی خوشحالی هواداران، برخی از خیابان‌های تهران در ساعات منتهی به بامداد با ترافیک روبه رو شد که در این ساعت از شب موضوعی غیر عادی است.

رسانه های اصولگرا
.........................
**عملکرد موفقیت آمیز برانکو رمز قهرمانی
رونامه جوان نوشت: نام برانکو که به عنوان چهاردهمین مربی خارجی پرسپولیس اعلام شد، کمتر کسی تصورش را می‌کرد سرمربی سابق تیم ملی که به‌زعم بسیاری یک سرمربی محتاط بود، بتواند دوران خوبی را با سرخپوشان سپری کند، اما برخلاف تصور سه قهرمانی در لیگ، یک نایب‌قهرمانی لیگ (با تفاضل گل)، دو سوپر جام، یک نایب‌قهرمانی آسیا، نیمه‌نهایی آسیا و البته حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی امسال که هنوز تکلیف آن مشخص نشده، افتخاراتی است که برانکو در طول چهار سال و نیم حضور خود در پرسپولیس به دست آورده تا به راستی دوران برانکو در پرسپولیس به عنوان دوران طلایی این باشگاه ثبت شود. در کنار این موفقیت‌ها، برانکو نه تنها توانست در این سال‌ها حواشی پرسپولیس را به خوبی مدیریت کند و با مشتی جوان بی‌نام و نشان در مسیر موفقیت گام بردارد، بلکه سکو‌ها را هم چنان یکدست کرد که جز موارد بسیار اندک، همواره حمایت صددرصدی آن‌ها را به همراه داشت تا جایی که در مقابل سرکشی برخی ستاره‌های پرسپولیس، کمپین هرچه برانکو بگوید به راه افتاد. با وجود آنکه در نیم‌فصل دوم امسال بازی‌های پرسپولیس و تصمیمات برانکو کمافی‌السابق چنگی به دل نمی‌زد، سکو‌ها تا آخرین لحظات دست از حمایت برانکو و پرسپولیس نکشیدند. درست مثل بازی با کاشیما که به‌رغم باخت، حمایت و تشویق‌های فراموش نشدنی را به تصویر کشید.

محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: «برانکو عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته است و اکنون هواداران این تیم نگران ماندن او هستند». بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع عنوان کرد: به نظرم برانکو بهترین مربی خارجی است که بعد از انقلاب به ایران آمده است. او هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس عملکرد خوب و قابل قبولی داشت. برانکو مربی بسیار با دانش، بزرگ و با شخصیتی است. فکر می‌کنم کسانی که در پرسپولیس سابقه بازی دارند، بهتر می‌توانند درک کنند برانکو چه کار بزرگی انجام داده است.

** پرسپولیس پرافتخارترین تیم ادوار لیگ
روزنامه وطن امروز با تیتر «پرسپولیس قهرمان تکراری» می نویسد: پرسپولیس که پرافتخارترین تیم ادوار لیگ است، عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر را که از لیگ دهم در اختیار سپاهان بود از آن خود کرد. پرسپولیس در دوره‌های اول و هفتم لیگ قهرمان شده بود و از لیگ شانزدهم تا هجدهم به مقامی کمتر از نخست بسنده نکرده است. این برای نخستین‌بار در تاریخ پرسپولیس است که این تیم 3 دوره پیاپی موفق به قهرمانی در لیگ می‌شود.

**آمادگی بالای پرسپولیس
عبدالله ویسی سرمربی فوتبال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم گفت: پرسپولیس از ابتدای لیگ اسب خودش را برای قهرمانی زین کرد و نوسان کمی داشت. آنها در اکثر بازی‌ها تمرکز بالایی داشتند و پرسپولیس حتی در برخی از بازی‌ها هم که نمایش خوبی نداشت، خوب امتیاز گرفت. مسئله مهم این بود که در چند بازی آخر، مدعیان امتیازهای حساسی از دست دادند و رقابت حساس شده بود.

**اطلاعیه باشگاه پرسپولیس
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای سه گانه قهرمانی پرسپولیس را به اعضای باشگاه و تیم، پیشکسوتان، هواداران و تماشاگران، اهالی محترم رسانه و همه حامیان پرسپولیس تبریک گفت و از همراهی همه آنها تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از آن آمده است: بی‌تردید این موفقیت به دست نمی‌آمد اگر لطف خدا و همت عالی و اتحاد همه اعضای این خانواده بزرگ نبود و به همین مناسبت سومین قهرمانی پیاپی، را به کادر فنی و سرمربی دانا و مدبر، بازیکنان غیور، هواداران متعصب، پیشکسوتان دلسوز و حامیان معنوی و مالی پرسپولیس تبریک و شادباش می‌گوید. باشگاه پرسپولیس، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به جهت تلاش‌هایی که برای برگزاری مسابقات داشته‌اند، رسانه‌های محترم به جهت حمایت‌ها و نقدهای روشنگرانه، همچنین به دیگر تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، به ویژه رقبای نزدیک خود خسته نباشید گفته و از وزارت ورزش و جوانان نیز به جهت حسن اعتماد نسبت به مجموعه مدیریتی باشگاه، تشکر می‌کنیم. بی‌تردید این قهرمانی برای ما نه در حکم پایان یک جام، بلکه به امید خدا، به معنی شروعی دوباره است. شروعی برای درخشش دوباره در آسیا و البته تکرار قهرمانی در لیگ و رسیدن به حدنصاب‌ها و افتخارات جدید.

** قهرمانی متوالی پرسپولیس
محمد پنجعلی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با تارنمای مشرق نیوز اظهار داشت: سه قهرمانی متوالی پرسپولیس کار آسانی نبود که از پس از هر تیمی بربیاید و بعید می دانم حالا حالاها کسی بتواند آن را تکرار کند.
پنجعلی تأکید کرد: پرسپولیس نان تلاش‌های نیم فصل اولش را خورد و ثابت کرد نیم فصل اول به اندازه نیم فصل دوم اهمیت دارد. تیمی که از روز اول فصل بازی‌هایش را جدی بگیرد در نهایت ثمره اش را در روز آخر می بیند. شاید اگر پرسپولیس در نیم فصل اول نتایج خوبش را نمی‌گرفت امروز این اتفاق بزرگ برایش رقم نمی‌خورد. این باید برای همه نفرات تیم پرسپولیس تجربه شود که لیگ، فقط هفته آخر نیست و مسابقات از هفته اول در تابستان لیگ شروع می‌شود و همه نتایج مثل زنجیر به هم وابسته هستند.

** رکورد شکستن پرسپولیس
تارنمای مشرق نیوز با اعلام اینکه پرسپولیس پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر ایران شد نوشت: شاگردان برانکو ایوانکوویچ با این قهرمانی نه تنها توانستند به رکورد تیم سپاهان با پنج قهرمانی و هت تریک در آن دست یابند، حال می‌توان آن‌ها را به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر قلمداد کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین با 12 قهرمانی هم پرافتخارترین تیم در تمامی ادوار برگزاری لیگ‌های مختلف سراسری در ایران به حساب می‌آید.

** دیرترین اما بهترین زمان ممکن گلزنی
مشرق نیوز نوشت: هیچکدام از خریدهای زمستانی پرسپولیس، به اندازه بودیمیر پر سر و صدا نبودند. شایعه رضایتنامه 800 هزار دلاری و مقایسه او با منشا، باعث می‌شد تحت فشار زیادی قرار بگیرد. بودیمیر هم بر خلاف موفقیت در گل‌سازی، در لیگ هیچ گلی نمی‌زد تا این فشار، بیشتر و بیشتر شود. هفته آخر مقابل پارس، کمتر پرسپولیسی امید به گلزنی بودیمیر داشت. باز هم زننده گل قهرمانی، چهره‌ای غافلگیر کننده بود و به جای علیپور، ترابی یا نعمتی، بودیمیر توانست از فضای پشت مدافعان حریف استفاده کند و پرونده قهرمانی لیگ را ببندد. او برای اولین گلش در لیگ برتر ایران، دیرترین و بهترین زمان ممکن را انتخاب کرد.

**واکنش کاربران به قهرمانی پرسپولیس
سایت جهان نیوز عنوان داشت: سومین دوره پیاپی قهرمانی سرخ پوشان پاینخت در لیگ برتر فوتبال ایران خوشحالی و شادی طرفداران و هواداران این تیم را در فضای مجازی به همراه داشت. کاربران فضای مجازی با هشتگ #پرسپولیس_قهرمان شبکه‌های اجتماعی را سراسر قرمزپوش کردند و از قهرمانی تیم‌شان ابراز خوشحالی کردند. در ادامه می‌توانید پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده کنید.
پژوهشم**9351**1732

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قهرماني پرسپوليس رسانه هاي داخلي بررسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو