Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فوتبال بانوان گفت: گزارش مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان را به کمیته انضباطی ارسال می کنیم.

گلاره ناظمی در مورد حواشی رخ داده و درگیری بازیکنان دو تیم ذوب آهن و شهرداری سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان گفت: متاسفانه صحنه هایی که در این مسابقه شاهد بودیم مورد تایید هیچ فردی نیست. گزارش اتفاقات این مسابقه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می کنیم تا طبق قانون با متخلفان این مسابقه برخورد انضباطی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ سایت سازمان لیگ 

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب، ترویج این فرهنگ در جامعه را ضروری دانست و گفت: حضور بانوان مؤمنه با حجاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به خصوص در نقش یک بانوی با حجاب برتر کارمند، یکی از روش‌های مؤثر ترویج این فرهنگ در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: حجاب و عفاف از موضوعات مهمی است که همواره در فرهنگ اسلام مورد توجه بوده و در جهت رسیدن انسان‌ها به کمال مطلوب مؤثر است لذا باید با اتکا به اصل این موضوع و فرهنگ سازی در این زمینه از تزلزل فرهنگی و بحران از خود بیگانگی جلوگیری کنیم.

وی مطرح کرد: کارکنان با حجاب برتر در مجموعه ادارات کشور و استان کم نیستند، از این رو پیشنهاد می‌شود در سطح ملی با ارائه طرح‌های تشویقی همچون انعقاد تفاهم نامه میان فعالان فرهنگی و کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت صمت و تهیه لیست بانوان چادری توسط هر اداره و ارائه آن به این وزارتخانه، نسبت به تخفیف یا اعطای بن در خصوص تهیه چادر اقدام شود.

جابری انصاری با تاکید بر ضرورت تجلیل از بانوان چادری شاغل در ادارات هر استان، از بانوان شاغل خواست که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات، با حجاب برتر خود بیشتر به تبلیغ این مهم بپردازند تا بیش از پیش شاهد حضور بانوان محجبه و چادری در اماکن مختلف هر استان باشیم.

کد خبر 6064385

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!