Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو طی سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر لاهرود شهرستان مشگین شهر، با بیان اینکه با وجود مشکلات مالی موجود درکشور سرمایه گذاری بسیار خوبی در حوزه راه در این شهرستان در حال انجام است ادامه داد:اتمام پروژه های حوزه راه می تواند کمک بزرگی برای توسعه هر چه بیشتر گردشگری منطقه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از افزایش اعتبارات سد سبلان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این سد نیز با پیشرفت بسیار خوبی در حال اجراست.
بهنام جو با اشاره به اینکه تولیدات کشاورزی استان بیش از یک میلیون تن در سال است افزود:شهرستان مشگین شهر سهم عمده ای در این پیشرفت بزرگ در حوزه کشاورزی دارد.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه پروژه کامیون سازی بزرگترین پروژه صنعتی استان است که در این شهرستان احداث می شود، افزود: با افتتاح این واحد برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاده شده و سالانه میلیاردها تومان ارزش افزوده برای این شهرستان خواهد داشت.
استاندار اردبیل در خطبه های نماز جمعه شهر لاهرود در بخش دیگر سخنانش گفت: اتحاد و مقاومت پیام رمضان برای ملت ایران اسلامی است.

وی همدلی و اتحاد را رمز موفقیت در برابر تهدیدها و تحریم های دشمن دانست و گفت: با رونق تولید می توان استحکامات و توان دفاعی داخلی را تقویت کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکی سرمایه گذاری کشاورزی گردشگری ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، امیر نیک رویان، مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری، با بیان این خبر گفت: واحد احیاء مستقیم شماره 2 شرکت احیاء استیل فولاد بافت که عملیات اجرایی آن از 21 بهمن ماه 1399 آغاز شده بود، روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 با حضور مقامات کشوری و استانی و مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، و مدیران این گروه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم این پروژه که عملیات اجرایی آن به وسیله قرارگاه خاتم‌الانبیا و نظارت شرکت مهندسی برسو انجام شده، تصریح کرد: با راه‌اندازی این فاز ظرفیت تولید این مجتمع که پیش از این 800 هزار تن بود، به 1 میلیون و 600هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهد رسید. 

نیک رویان ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز دوم این مجتمع، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیش از 700 نفر به صورت مستقیم و 5هزار نفر به صورت غیرمستقیم در منطقه کم‌برخوردار بافت به وجود خواهد آمد و نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی متوازن این منطقه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فاز اول شرکت احیا استیل فولاد بافت، در سال 1398 با مشارکت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سهامدار عمده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و بانک صنعت و معدن با هدف خودکفایی صنعتی و تولید محصولات استراتژیک مانند آهن اسفنجی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری همچنین از افتتاح ویلاهای اقامتی شهرستان بافت و مجتمع بین راهی این منطقه در این مراسم خبر داد و گفت: مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری در راستای انجام مسولیت های اجتماعی و همچنین بهبود اوضاع سلامت و ورزش جوانان منطقه بافت ،قصد دارد مجتمع ورزشی شهرستان را بازسازی و نوسازی کند تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
گفتنی است بازسازی و نوسازی مجتمع ورزشی شهید شهابی بافت هم اکنون آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی