Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي از اختصاص 75 ميليارد ريال در قالب تسهيلات بانکي کم بهره به 2 طرح محروميت زدايي در حوزه زيرساختي و کشاورزي شهرستان سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمد سعيدي کيا روز شنبه در جريان سفر به شهرستان سروآباد از طرح در حال ساخت پمپاژ آب زمين هاي کشاورزي اطراف اين شهر بازديد و قول داد براي تکميل آن 50 ميليارد ريال کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير عامل شرکت آب منطقه اي کردستان نيز در حاشيه اين بازديد اظهار داشت: اين طرح به منظور پمپاز آب براي 150 هکتار از زمين هاي اطراف سروآباد در دست اجراست و تاکنون 40 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
کامران خرم با بيان اينکه تاکنون هشت ميليارد ريال براي اين طرح هزينه شده است، افزود: با تکميل آن و با آبي کردن زمين هاي اطراف رودخانه سروآباد، بهره وري کشاورزي در منطقه ارتقا مي يابد.
** اختصاص 25 ميليارد ريال تسهيلات کم بهره به شرکت قارچ کشت اورامان
رئيس سازمان جهاد کشاورزي کردستان نيز در جريان بازديد رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي از شرکت قارچ کشت اورامان اظهار داشت: اين واحد توليدي در زمينه توليد قارچ خوراکي، کمپوست و بسته بندي و فرآوري اين محصولات فعاليت دارد.
خالد جعفري از اشتغال 130 نفر در اين واحد توليدي خبر داد و يادآور شد: اين واحد توليدي روزانه 5 تُن و سالانه يک هزار و 500 تُن قارچ و کمپوست توليد مي کند.
وي با بيان اينکه براي توسعه طرح کمپوست آن درخواست 35 ميليارد ريال تسهيلات داده شده اما هنوز پرداخت نشده است، گفت: با اجراي طرح توسعه کمپوست نيروهاي مشغول بکار در اين واحد توليدي به 300 نفر افزايش مي يابد.
محمد سعيدي کيا نيز در اين بازديد وعده داد 25 ميليارد ريال تسهيلات کم بهره از طريق بانک سينا وابسته به بنياد مستضعفان به اين طرح اختصاص داده شود.
وي تاکيد کرد: بانک سينا بايد در سريعترين زمان و با عقد قرارداد با شرکت قارچ کشت اورامان نسبت به پرداخت اين ميزان تسهيلات اقدام کند.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری مجید محبی اظهار کرد: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در کم‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

کد خبر 739804

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است